חיפוש

למה כדאי להיעזר בעו"ד תאונות עבודה?

נפגעתם במהלך העבודה שלכם? ייתכן ומדובר בתאונת עבודה. עובדים רבים, בכל התחומים שאתם רק יכולים לדמיין, מוצאים את עצמם נפגעים כתוצאה מתאונות שונות בעבודה. נפגעי תאונות עבודה זכאים להטבות שונות מהמדינה ויכולים להגיש אפילו תביעות מסוימות נגד המעסיק. עו"ד תאונות עבודה הוא בעל המקצוע שיכול לעזור לכם בנושא, ובמאמר הבא נסביר מדוע כדאי להיעזר בו.

 

תאונות עבודה- הסבר כללי

עובדים רבים מוצאים את עצמם נפגעים בעבודה שלהם. הפגיעה יכולה להגרם מסיבות רבות, החל מהחלקה על ריצפה רטובה ועד לנפילה של חפץ כבד על הרגל. ככה או ככה, החוק קובע כי כל פגיעה שמתרחשת לעובד במקום העבודה שלו, עקב העבודה ושלו ובמהלך העבודה שלו, היא תאונת עבודה.

בנוסף להגדרה הזאת, החוק מתייחס גם למקרים כמו נסיעה בדרך אל העבודה, נסיעה בדרך חזרה מהעבודה ופגיעה בזמן שהייה מחוץ לעבודה באישור המעסיק. ניתן לקרוא עוד על תאונות עבודה באתר https://www.df-law.co.il. במקרים של תאונות עבודה, ניתן לקבל פיצויים מסוימים ולהגיש כל מיני תביעות. מומלץ להיעזר בעו"ד תאונות עבודה כדי להבטיח את האינטרס שלכם.

 

סיוע מהביטוח הלאומי

נפגעים שנפגעו בתאונת עבודה, עשויים למצוא את עצמם עם נזק שלא מאפשר להם לחזור לעבודה. במקרים כאלו, ניתן לפנות אל הביטוח הלאומי על מנת לקבל סיוע כספי. השלב הראשון הוא קבלה של דמי פגיעה, שאלו תשלומים יומיים המתקבלים מהביטוח הלאומי לעובד שנפגע בתאונת עבודה ואינו מסוגל לעבוד.

במידה והנזק שנגרם לעובד משמעותי כל כך, ברמה שלא מתאפשר לעובד לחזור לעבודתו באופן קבוע, הוא יכול לקבל קצבת נכות לאחר קבלת דמי פגיעה. עורך דין תאונות עבודה יכול לסייע לעובד מול הביטוח הלאומי. לנפגע יש זכות להיות מלווה בעורך דין בוועדות הרפואיות של הביטוח הלאומי, מה שיכול להגדיל את הסיכויים של הנפגע לקבל תשלומים מרביים מהביטוח הלאומי.

 

ניסיון רב בתחום

יתרון משמעותי שיש לעורך דין תאונות עבודה בייצוג נפגעי תאונות עבודה, היא העובדה כי הוא בעל ניסיון רב בתחום הספציפי הזה. עורך דין תאונות עבודה, שמייצג נפגעי עבודה שונים, נחשף למקרים רבים ומגוונים, מה שמעניק לו את היכולת להבין כיצד לגשת לכל מקרה באופן שונה. כמו כן, הניסיון שהוא רוכש בעבודה מול הגופים השונים מאפשר לו לעבוד מולם בצורה טובה ויעילה יותר.

 

תביעות אפשריות

עורך דין תאונות עבודה יכול להציע למיוצג שלו להגיש תביעות רלוונטיות. למשל, במקרים בהם העובד נפגע כתוצאה מהתרשלות של המעסיק, עורך הדין יכול להציע למיוצג שלו להגיש תביעת פיצויים נגד המעסיק.

 

סיוע מביטוחים פרטיים

מבוטחים בביטוחים פרטיים שונים? לכל ביטוח יש את התנאים שלו, שיכולים להשתנות בין לקוח ולקוח. עורך דין תאונות עבודה יכול לייצג אתכם מול הביטוח הפרטי, לעמוד על הזכויות שלכם ולממש את האינטרס שלכם.

עורך דין תאונות עבודה

אולי תאהבו גם את