חיפוש

רגע לפני שאתם מפרסמים את הדירה להשכרה – הנה כמה דברים שיקלו עליכם

שוק השכירות בישראל הוא לא קל. אולם, יש מספר דברים שתוכלו לעשות לפני שהם מפרסמים את הדירה שלכם להשכרה, שיקלו עליכם בתהליך. בטקסט שלפניכם תוכלו למצוא את כל הדברים שיהפכו את כל הליך ההשכרה למהיר, קל ופשוט. אז למה אתם מחכים? קדימה, תתחילו לקרוא!

 

שקלו לשכור מתווך נדל"ן

אם אין לכם את הזמן או המומחיות לנהל את כל תהליך העמדת הנכס להשכרה בעצמכם, ייתכן שכדאי לכם לשקול לשכור את שירותיו של מתווך נדל"ן מתוך האתר https://proagents.co.il. מתווך נדל"ן יטפל בדברים כמו סינון דיירים, משא ומתן בנוגע לגובה שכר הדירה וניסוח חוזה שכירות. זה יכול לעזור להבטיח חווית השכרה חלקה יותר הן למשכיר והן לשוכר.



רגע לפני שאתם מפרסמים את הדירה להשכרה - הנה כמה דברים שיקלו עליכם

קבעו דמי שכירות הוגנים

לפני שאתם מפרסמים את הדירה להשכרה, אתם צריכים לחקור מה הם מחירי השכירות של דירות דומות באזור של הדירה שלכם. זאת על מנת שתוכלו לקבוע מחיר הוגן לגבות עבור השכרת הדירה. אולם, אתם צריכים גם לשקול כל תכונות ייחודיות שיש לדירה שלכם. אם למשל יש לכם בבניין בריכה משותפת, או חנייה שרשומה בטאבו לדירה – ייתכן שתוכלו להצדיק שכירות גבוהה יותר.

 

סננו שוכרים פוטנציאליים

חשוב מאוד שתסננו ביסודיות שוכרים פוטנציאליים כדי להבטיח שהם אחראים ואמינים. בשנים האחרונות הגיע אלינו מארצות הברית שירות בדיקה, כמו חברת WeCheck למשל. אתם יכולים לבקש אסמכתאות, לבצע בדיקת אשראי ולוודא תעסוקה והכנסה כדי להבטיח שהשוכר יוכל לשלם את שכר הדירה בזמן. למשל, תוכלו לבקש לדבר עם המשכירים הקודמים של השוכר הפוטנציאלי.

רגע לפני שאתם מפרסמים את הדירה להשכרה - הנה כמה דברים שיקלו עליכם

נסחו הסכם שכירות ברור

הסכם שכירות ברור המתאר את תנאי הסכם השכירות הוא חיוני כדי למנוע כל בלבול או אי הבנות בין המשכיר לשוכר. אתם צריכים לעבוד עם עורך דין, או לפחות להשתמש במקור מקוון אמין כדי ליצור הסכם שכירות שמגן על שני הצדדים. אם תחליטו לעבוד עם מתווך, הוא יוכל למסור לכם גרסה כללית של חוזה שהוא משתמש בה במקרים אחרים. זכרו שההסכם צריך להיות הוגן לשני הצדדים.

 

בצעו תיקונים ושדרוגים נחוצים

לפני שאתם מפרסמים את הדירה שלכם להשכרה, אתם צריכים לבצע את כל התיקונים או השדרוגים הדרושים כדי להבטיח שהדירה תהיה במצב טוב עבור השוכר. לדוגמא, כדאי לצבוע מחדש את הקירות, או להזמין שרברב כדי לבצע איתור ותיקון נזילות. זכרו שבכל חוזה הוגן יהיה כתוב כי חובת התיקון על בלאי טבעי תהיה מוטלת עליכם.

 

סיכום

לסיכום, יש לא מעט דברים שכדאי לעשות לפני שאתם מפרסמים את הדירה שלכם להשכרה. חלק מהדברים הם טכניים – ביצוע תיקונים וקביעת דמי שכירות הוגנים. חלק מהדברים הם בכלל רעיוניים, למשל להחליט האם לשכור מתווך או לא. בחרו בחכמה, השקיעו את הזמן והמאמץ – ותשכירו את הדירה שלכם במהירות.

רגע לפני שאתם מפרסמים את הדירה להשכרה - הנה כמה דברים שיקלו עליכם

אולי תאהבו גם את

סוכן בטים
מה תפקידו של סוכן בטים?

תפקידו של סוכן בטים בעולם ההימורים המקוונים הוא חלק בלתי נפרד מחוויית המשחק. סוכנים אלו משמשים כמקשר העיקרי בין השחקן לאתרי ההימורים המובילים. תפקידם העיקרי

קראו עוד »
איזה אוכל חתולים מעדיפים?
איזה אוכל חתולים מעדיפים?

חתולים ידועים באופיים הבררני בכל הנוגע לאוכל, וזה יכול להיות מסובך לקבוע איזה מזון הם מעדיפים. האמת היא שלחתולים יש טעמים שונים מאוד בכל הקשור

קראו עוד »
טיפול בכתמי שטיח
טיפול בכתמי שטיח – מדריך

הם נמצאים בסלון, בחדרי השינה, בחדרי הילדים, בכניסה לבית ואפילו באמבטיות – שטיחים הם פריט עיצובי שכמעט ואי אפשר להפריד מהבית. למרות שהוא פרוס על

קראו עוד »
מנטליסט
מה עושה מנטליסט‍

מנטליסטים משגשגים בעולם של עמימות וחוסר ודאות. הם מוצאים משמעות ומטרה בעיצומם של כאוס ומצוקה. מנטליסט הוא אדם שמתמחה בפתרונות פסיכולוגיים או קוגניטיביים לבעיות על

קראו עוד »