חיפוש

כמה עולה רשת להרחקת יונים?

רשתות להרחקת יונים הן אחד מהאמצעים הכי נפוצים כיום להרחקת יונים. הרשת מרחיקה את היונים מביתכם וגם גורמת לכך שהן לא תוכלנה להתקרב כלל לשטח שבה ממוקמת הרשת. יחד עם הפופולאריות, קמו לתחייה מספר רב של סוגי רשתות שניתן להרחיק יונים בזכותן. במאמר זה נעשה לכם סדר ברשתות ונפרט לכם כמה עולה כל רשת להרחקת יונים.

 

סוגי הרשתות הקיימים

קיימים מגוון סוגי רשתות להרחקת יונים, לכל רשת יונים מחיר שונה. אלה הם הסוגים הנפוצים ביותר:

 

רשת מונופיל שקוף

הרשת הזו מגיעה במגוון גדלים ועוביים שונים. הדק ביות הוא עובי 0.3 מ"מ והעבה והחזק ביותר הוא 0.8 מ"מ. היא יכולה להחזיק עד 22 ק"ג מבלי להיקרע. הרשת הזו יעילה בעיקר כשמדובר בחללים של מסתורי כביסה או גגות.

מרחיק יונים שמשתמש ברשת מודד קודם את השטח ולאחר מכן גוזר את הרשת בהתאם. לאחר מכן משחילים כבל פלדה או נירוסטה במסגרת הרשת ותולים אותה על ווים או כל אמצעי אחר. המחיר להתקנת הרשת הזו בגודל 3X3 מ' נע בין 700 ל-1,200 ש"ח.

 

רשת פוליאתילן שקוף

רשת שקופה נוספת להרחקת יונים היא רשת פלסטיק בצבע בז'. בעבר הרשת הזו הייתה נפוצה יותר, מאחר והיא עמידה ואיכותית. אך עם הזמן התגלה כי היא דליקה ועלולה לגרום לבעיות, ולכן אין המלצה גורפת להשתמש בה. רשת הפוליאתילן דומה מאוד לרשת המונופיל. עם זאת, היא אינה מגיעה בעוביים שונים. הרשת הזו מתאימה להרחקת יונים וציפורים גדולות יותר. המחיר להתקנה של גודל 3X3 מ' נע בין 700 ל-1,000 ש"ח.

 

רשת מתכת

רשת המתכת הנפוצה ביותר עשויה ממתכת מגולוונות ובה ריבועים צפופים. המתכת חסינה לאש ומתאימה לאזורים חמים ומקומות עבודה כמו מפעלים. הרשת העשויה ממתכת נועדה לאזורים קטנים יותר כמו חורי אוורור או עליות גג. הרשת הזו יעילה גם למקומות נמוכים.

החסרון הגדול ביותר של הרשת הזו היא הנראות, שכן הרשת בולטת ולא ניתנת להסתרה. בנוסף הרשת הזו מחלידה ואחת לכמה שנים יש להחליפה. את הרשת המתכת מתקינים באמצעות הברגה אל המשטח. מחיר התקנת רשת מתכת לגודל 3X3 מ' הוא יקר יותר מרשתות הניילון והפלסטיק והמחיר נע בין 2,100 ל-3,500 ש"ח.

 

רשת פלסטיק

רשת הפלסטיק היא הרשת הפחות מומלצת, אך הכי זולה. הרשת הזו היא אפשרית וניתנת להתקנה עצמאית ותשיג תוצאות טובות במידה ומדובר ביונה אחת או שתיים לכל היותר. הסיבה שהרשת הזו היא אינה פופולארית מכיוון שהפלסטיק נוטה להתייבש במהירות ולהישבר תוך חודשים בודדים. הרשת הזו מתאימה גם כן להרחקת יונים וציפורים גדולות. המחיר להתקנת רשת פלסטיק בגודל 3X3 מ' נע בין 500 ל-800 ש"ח.

עלות דוחה יונים נטו

אולי תאהבו גם את

סוכן בטים
מה תפקידו של סוכן בטים?

תפקידו של סוכן בטים בעולם ההימורים המקוונים הוא חלק בלתי נפרד מחוויית המשחק. סוכנים אלו משמשים כמקשר העיקרי בין השחקן לאתרי ההימורים המובילים. תפקידם העיקרי

קראו עוד »
איזה אוכל חתולים מעדיפים?
איזה אוכל חתולים מעדיפים?

חתולים ידועים באופיים הבררני בכל הנוגע לאוכל, וזה יכול להיות מסובך לקבוע איזה מזון הם מעדיפים. האמת היא שלחתולים יש טעמים שונים מאוד בכל הקשור

קראו עוד »
טיפול בכתמי שטיח
טיפול בכתמי שטיח – מדריך

הם נמצאים בסלון, בחדרי השינה, בחדרי הילדים, בכניסה לבית ואפילו באמבטיות – שטיחים הם פריט עיצובי שכמעט ואי אפשר להפריד מהבית. למרות שהוא פרוס על

קראו עוד »
מנטליסט
מה עושה מנטליסט‍

מנטליסטים משגשגים בעולם של עמימות וחוסר ודאות. הם מוצאים משמעות ומטרה בעיצומם של כאוס ומצוקה. מנטליסט הוא אדם שמתמחה בפתרונות פסיכולוגיים או קוגניטיביים לבעיות על

קראו עוד »