חיפוש

מנגל גז – ארבעה דברים שחשוב לדעת לפני רכישה

הגעתם לשלב המאסטר ומלבד להיות חובבי בשר, אתם גם רוצים להתחיל להכין בעצמכם ולארח אנשים. מנגל גז ביתי עונה בדיוק על הצרכים הללו, עבור אירוח ביתי של כמות אנשים לא מאסיבית אך גם לא קטנה. רגע לפני רכישת המנגל, צריך לוודא כמה דברים. אז מה הם ארבעת הדברים שחשוב לדעת לפני רכישה? במאמר זה נסביר לכם. 

 

1 – חלוקת חום שווה

גובה חום הבישול הוא הדבר החשוב ביותר בגריל גז. האוכל צריך להתבשל בצורה שווה. במידה וזה לא יקרה, האוכל לא יצא טוב או מבושל כמו שהיינו רוצים. שימו לב לפני הרכישה כי הצינורות של מנגל גז מחולקים בצורה שווה לאורך כל המכשיר.

בנוסף בחנו את צינורות המבערים האם הם איכותיים ומחלקים את החום באופן שווה לרוחב הגריל ולאורכו. רצוי גם לבדוק אם המכסה של הגריל מבודד חום בצורה טובה והאם הסורגים של הגריל מוליכים את החום, גם הם, בצורה שווה.

 

2 – עמידות לאורך זמן

בעת ביצוע רכישה כזאת, אנו יודעים שזאת תהיה השקעה כספית לא קטנה שאמורה לתת תועלת עבורנו ולאיכות החיים שלנו. בנוסף להשקעה הכספית, אל תשכחו כי ביצעתם גם השקעת מחקר ולמידה על הנושא על מנת לרכוש את המוצר המשתלם בשוק שישאר לכם לתקופה ארוכה ולא לזמן קצר. מן הראוי שגריל הגז שאתם מתכננים לרכוש יחזיק מעמד לפחות כמה שנים.

לפיכך רצוי לבדוק שהמנגל עשוי מחומר איכותי ועמיד, החומר המומלץ בשוק הוא נירוסטה או אלומיניום. אם הגריל עשוי מחומרים איכותיים, הוא יוכל לשמור על החום גם בעונת החורף. שימו לב כי החומר ממנו עשוי הגריל ישפיע גם על איכות הצלייה, הקלות בה ניתן לנקות את הגריל ועמידות הגריל.

 

3 – בטיחות המוצר

כשזה נוגע לגז אנחנו צריכים לדעת מה בטיחות המוצר. צריך לוודא שהגריל יהיה בנוי בצורה מיטבית ולא יסכן את חיינו בשום צורה. יש לוודא שפתח הנוזלים והשומן של שאריות האוכל שבושל על הגריל לא יהיה קרוב למיקום הגז.

כמו כן, אחסון הגז אמור להיות בטוח ומוגן מפני נזקי אוויר. יחד עם כפתורי ההדלקה של הגריל שחייבים להיות נוחים לשימוש ולא עולים בטמפרטורות כאשר הגריל נדלק. שימו לב כי שימוש בהדלקה ידנית הוא לא מומלץ.

 

4 – מבערים איכותיים

כדי להשתמש בגריל בצורה בה החום תתחלק שווה בשווה לאורכו ולא תשרוף את האוכל או תשאיר חצי ממנו לא מבושל, יש לוודא שהמבערים תואמים וטובים עבורכם. וודאו כי הגריל מכיל לפחות 3 מבערים. לא מדובר בפתח היחיד שממנו יוצאת האש, אלא בצינורות של הגז.

במידה ואתם מעוניינים בבישול איטי, הדבר לא יתאפשר במידה ויש פחות מ-3 מבערים. במידה ואתם משפחה גדולה, חשבו על רכישת גריל גז גדול עם מספר מבערים גבוה יותר.

מנגל גז

אולי תאהבו גם את

סוכן בטים
מה תפקידו של סוכן בטים?

תפקידו של סוכן בטים בעולם ההימורים המקוונים הוא חלק בלתי נפרד מחוויית המשחק. סוכנים אלו משמשים כמקשר העיקרי בין השחקן לאתרי ההימורים המובילים. תפקידם העיקרי

קראו עוד »
איזה אוכל חתולים מעדיפים?
איזה אוכל חתולים מעדיפים?

חתולים ידועים באופיים הבררני בכל הנוגע לאוכל, וזה יכול להיות מסובך לקבוע איזה מזון הם מעדיפים. האמת היא שלחתולים יש טעמים שונים מאוד בכל הקשור

קראו עוד »
טיפול בכתמי שטיח
טיפול בכתמי שטיח – מדריך

הם נמצאים בסלון, בחדרי השינה, בחדרי הילדים, בכניסה לבית ואפילו באמבטיות – שטיחים הם פריט עיצובי שכמעט ואי אפשר להפריד מהבית. למרות שהוא פרוס על

קראו עוד »
מנטליסט
מה עושה מנטליסט‍

מנטליסטים משגשגים בעולם של עמימות וחוסר ודאות. הם מוצאים משמעות ומטרה בעיצומם של כאוס ומצוקה. מנטליסט הוא אדם שמתמחה בפתרונות פסיכולוגיים או קוגניטיביים לבעיות על

קראו עוד »