חיפוש

עץ מלא: חדרי שינה על טהרת העץ

המטרה של כולנו מרגע כניסתנו למיטה, היא לחוות חוויה מתוקה של שינה שלווה ונינוחה. השינה מושפעת בהכרח מהמקום בו אנו בוחרים לישון ומהצורה בה בחרנו לעצב אותו- צבעים נבחרים, חומרי גלם והקונספט העיצובי המוגמר. כדי ליצור אווירה נינוחה וטבעית, יש שנוטים להשתמש בחומרי גלם ובצבעים המייצרים תחושה של טבע וביטחון.

אחד מאלו הוא העץ המלא, אשר מהווה כמעין חומר פלא. מה שכל כך מפליא ומרהיב בו גם יחד, זה שאפשר להשתמש בו גם בגולמיותו וגם לאחר ליטושים וגילופים. ריכזנו עבורכם מידע אודות חדרי שינה המבוססים על טהרת העץ המלא.

 

מיטה מעץ מלא

המיטה היא הרהיט המרכזי והחשוב ביותר בחדר השינה, גם מעצם התפקיד שהיא מגלמת וגם בגלל הגודל שלה, אשר ממלא חלק נכבד מהחדר. מי שבוחר לקנות מיטת עץ לחדר השינה יעדיף שזו תהיה מיטה שעשויה מעץ מלא, כדי שתהיה מספיק איכותית ואיתנה.

כמו כן, חשוב שלמיטה יהיה בסיס חזק עם מערכת תומכת, מאחר והיא זו שנותנת את הטון בנוגע לאיכות השינה. מזרנים ללא בסיס מיטה מאבדים מהר מאוד את צורתם כאשר משקל גופנו מונח עליהם, וכתוצאה מכך הם עשויים להפוך בלויים. יש נטייה לחשוב שמיטה מעץ מלא מתאימה רק לחדריהם של מבוגרים, אולם היא בהחלט יכולה להשתלב יפה גם בחדרי ילדים ונוער.

 

רהיטים נוספים מעץ מלא

את המקום שנותר סביב המיטה ובחלל החדר נוהגים למלא ברהיטים נוספים כמו שידות, ארונות, כורסאות, הדומים וכו'. יש היום מבחר עשיר עד בלתי נגמר של רהיטים שאפשר לקנות לבית, כאשר כל אחד מהם שונה בחומרי הגלם, בגדלים ובצבעים המאפיינים אותו.

מה שכן, כל אחד ואחד מהרהיטים יכול להיבנות מעץ מלא, ולהשתלב נהדר יחד עם מיטת העץ. סוגי העץ מהם ניתן לעצב רהיטים הם עץ אגוז, דובדבן, מהגוני, מייפל, אלון וכו'. לכל אחד מהם יש גוון שונה, טקסטורה שונה ואף ריח שמייחד רק אותו. הבחירה בסוג העץ צריכה להיעשות בהתאם לרהיטים הנוספים ששוהים בחלל, העשויים מעץ, וכמובן שבהתאם למה שנראה לכם טוב בעין.

 

לא רק רהיטים- מה עוד אפשר לעצב באמצעות עץ מלא?

פרט לרהיטים מעץ מלא, שנחשבים לנפוצים במיוחד, לחומר זה ישנם עוד שלל שימושים באופן עיצוב הבית. כך למשל, תוכלו לכסות את ריצוף הקרמיקה שלכם ברצפת פרקט או בדק עשוי עץ מלא. כמו כן, ניתן לבצע חיפויי קיר באמצעות עץ מלא, דבר שהפך לטרנדי במיוחד בעולם העיצוב בשנים האחרונות.

שילוב של קיר שכזה יוצר עניין בעין, שובר את העיצוב המונוטוני הקיים ומפיח חיים בחלל. ועוד טיפ קצר- ניתן לשלב עץ מלא יחד עם חומרים נוספים שעובדים טוב יחד כמו זכוכית, מתכת או אבן חן טבעית.

שולחן

אולי תאהבו גם את

שטיח בחדר
מה זה שטיח שאגי?

ישנם שטיחים המתאימים במיוחד לסלון, כאלה המתאימים לחדר ילדים וכאלה המתאימים למקלחת. ישנם גם שטיחים שלא משנה היכן נמקם אותם, באיזה צבע ובאיזה צורה נבחר

קראו עוד »
כריות ושמיכה
חדר שינה לזוג צעיר

חדר שינה הוא מקום בו זוגות מבלים את זמנם יחד בבתים. לכן, בעת עיצוב וקישוט חדר שינה לזוג צעיר, חשוב מאוד לוודא שחדר השינה שלכם

קראו עוד »