חיפוש

מה זה שטיח שאגי?

ישנם שטיחים המתאימים במיוחד לסלון, כאלה המתאימים לחדר ילדים וכאלה המתאימים למקלחת. ישנם גם שטיחים שלא משנה היכן נמקם אותם, באיזה צבע ובאיזה צורה נבחר אותם, תמיד יצליחו לגנוב את ההצגה וליצור את האווירה המושלמת – כאלה הם בדיוק שטיחי השאגי

 

עולם השטיחים

השטיחים הביתיים, אשר נחשבו בשנים עברו למוצרי יוקרה וסמל סטאטוס של כבוד ועושר, הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולארי ונפוץ בבתים רבים בישראל, הודות לאפשרויות התעשייה המפותחות, המאפשרות תהליכי ייצור מסחריים, מהירים ויעילים במיוחד.בהתאם לכך, כל בית יכול ליהנות היום ממגוון סוגי שטיחים, פשוטים ויוקרתיים כאחד, אותם, המוסיפים צבע וסגנון מיוחד לבית, כמו גם אווירה ביתית חמימה ונעימה.

לצד המגוון הרחב ואפשרויות בחירת הצורות, הצבעים וסגנונות העיצוב של השטיחים, כפי שניתן למצוא אצל קרפטים שטיחים, לכל שטיח יש את המיקום המיוחד והמתאים ביותר עבורו, המצריך מאיתנו להקדיש מחשבה ותכנון מקדים בכדי לבצע את ההתאמה המושלמת.

יחד עם זאת, ישנו שטיח מיוחד במינו, שנראה כי הסגנון ומרקם הסיבים העשיר שלו, גורמים לו להתאים לכל מיקום וחלל בבית. אנחנו כמובן מדברים על שטיח השאגי.

 

שטיחי שאגי – נעים להכיר

אחד המאפיינים הבולטים של שטיחי השאגי, הוא האריג בעל המרקם הסיבי הארוך והנעים למגע המרכיב את השטיח, כמו גם הצבע והנפח שהוא מוסיף לכל חלל בו הוא נמצא. השם הנלווה לשטיח – שאגי, ניתן לו על שמו של כלב השאגי, המתאפיין בשיער ארוך במיוחד ונעים למגע.

שטיחים השאגי מיוצרים באופן תעשייתי וניתן למצוא מגוון סוגים של שטיחים כאלו, החל משטיחים העשויים מסיבים סינטטיים ועד שטיחים איכותיים העשויים מצמר אמיתי. המרקם העשיר והנעים למגע של שטיחים אלו, הפכו אותם לסוג השטיחים המבוקש והנפוץ ביותר, זאת גם בשל התחזוקה הנוחה שלהם ועצם היותם פתרון עיצובי יפה ונעים למגע בכל מקום וחלל בבית.

 

למה כדאי לבחור שטיח שאגי?

הפופולאריות הרבה של שטיחי השאגי מדברת בעד עצמה, אך בכל זאת חשוב להכיר את כל היתרונות שיש לבחירה בשטחי השאגי, הן עבור המתלבטים בבחירת השטיח והן עבור אלו שכבר נהנים מהשטיח המיוחד הזה.

  • מחיר – מחירם של שטיחי השאגי נחשב למחיר נוח לכל כיס, כשהוא משתנה בעיקר בהתאם לסוג השטיח והגודל שלו.
  • מראה נקי – המרקם הסיבי העשיר והארוך של השטיח מאפשר לו שלא להבליט כל לכלוך וכתם המופיעים על השטיח.
  • מגוון סגנונות ועיצובים – את שטיחי השאגי ניתן למצוא כיום במגוון צורות, גדלים, צבעים וסגנונות, כך שמלאכת ההתאמה לבית בכלל ולקו העיצוב השולט במיקום המיועד לשטיח בפרט, הופכת למשימה קלה הרבה יותר.

 

כך תתחזקו היטב את שטיחי השאגי שלכם

בכדי לשמור על איכות השטיח שלכם לאורך זמן, חשוב ואף מומלץ לשאוב את השטיח לפחות פעם בשבוע, בעיקר בשל הצטברות הלכלוך והאבק בין הסיבים. את השאיבה כדאי לבצע בשואב ללא גלגלת, על מנת שלא יתלוש את סיבי השטיח ויפגע במרקם שלו.

 

שטיח בחדר

אולי תאהבו גם את

כריות ושמיכה
חדר שינה לזוג צעיר

חדר שינה הוא מקום בו זוגות מבלים את זמנם יחד בבתים. לכן, בעת עיצוב וקישוט חדר שינה לזוג צעיר, חשוב מאוד לוודא שחדר השינה שלכם

קראו עוד »