חיפוש

החשיבות של מקלחונים פינתיים בבתים קטנים

אחת מהבעיות הכי גדולות בבתים קטנים הן מקום. בתים קטנים מצד אחד יכולים להוות יתרון בדברים מסוימים, אך כל נושא האחסון והמקום הוא לא אחד מהם. לכן כאשר מעצבים את הבית ומתכננים את הבית, חשוב מאוד לתכנן כל פינה בבית כדי שיהיה מקום לאחסון ומקום לדברים החשובים ביותר – ביניהם, חדר המקלחת והמקלחון. אז מה החשיבות למקלחון פינתי בבית שנחשב קטן?

 

הרבה יותר מקום

אחד מהיתרונות הברורים למקלחונים פינתיים בבית קטן הוא שיישאר לכם הרבה יותר מקום לדברים אחרים. כאשר מקלחון הוא פינתי, הוא אינו פוגע בחלל הנותר בחדר המקלחת שלכם. המקלחונים הפינתיים נמצאים בפינת חדר המקלחת, כאשר שמתאפשר לכם יותר מקום למקם פריטים נוספים ובכלל להתנהל בתוך חלל חדר המקלחת. במיוחד כאשר הבית שלכם נחשב מאוד קטן, המקלחון יכול לסייע לכם לפנות יותר מקום לדברים אחרים כמו סל כביסה, שירותים, כיור, ועוד.

 

לא מתפשרים על מקום בתוך המקלחת

אחד מהיתרונות של מקלחון מלבד המקום שהוא מותיר לכם לדברים אחרים בחדר המקלחת, הוא שהוא מאפשר מקלחת ללא פשרות. מקלחון פינתי, בעיקר בזכות איך שהוא בנוי, מאפשר לכם מקום יותר בחלל המקלחת וגם במקלחת עצמה. מקלחונים פינתיים מאפשרים לכם מקלחת שהיא יחסית מרווחת לחלל הבית שלכם, וכך תוכלו להתקלח בנוחות גם במקלחת עצמה ומאפשר לכם להנות גם מהמקלחת שלכם.

 

לא מתפשרים על עיצוב

לרוב אנשים שגרים בבתים קטנים ואין להם אפשרות לתכנן את חדר הרחצה שלהם כחדר ענק עם אמבטיה עצומה, נוטים לחשוב שאין להם אפשרות לעצב מקלחון שיראה נהדר בחדר אמבטיה שלהם. מקלחון פינתי הוא בעל מראה נהדר. הוא תוחם את אחת פינות החדר רחצה שלכם מבלי להתפשר על נראות חדר הרחצה שלכם, ולמעשה יכול להתאים בגודלו לכל חדר רחצה, אפילו גם אם לא מדובר בחדר רחצה נהדר. ישנם עיצובים שונים של מקלחונים פינתיים, ואינכם צריכים להרגיש שאתם מתפשרים על מקלחון פינתי מעולה, רק כי אין לכם בית ענקי להכיל אותו.

 

משאירים את המים במקלחון

אחד מהיתרונות הבולטים של מקלחון הוא ששונה ממקלחת פתוחה או אמבטיה שהמים ניתזים לכל עבר, המקלחון תוחם את אזור הרחצה, וכך כל המים נשארים במקלחת ואינם מרטיבים את כל המקלחת. דלתות המקלחון הן אטומות לחלוטין, כך שתוכלו להרגיש בטוחים שהמים נשארים בתוך המקלחת עצמה ולא מרטיבים את השטיח שלכם.

 

לסיכום

אחד מהיתרונות הבולטים של מקלחון פינתי הוא חיסכון המקום בבתים קטנים. מקלחון פינתי נחשב לחיסכון אדיר כאשר מדובר על חדר רחצה יחסית קטן, והוא מאוד נוח לשימוש. המקלחונים כיום מעוצבים בסגנון מודרני ומאפשר לכם לנצל את פינת האמבטיה שלכם כראוי מבלי להתפשר על איכות או מראה. מלבד זאת, המקלחון עשוי מזכוכית מחוסמת בדרך כלל שמונעת התזה של מים לכל עבר וכך המקלחון שומר על חדר הרחצה שלכם יבש.

מִקלַחַת

אולי תאהבו גם את

שטיח בחדר
מה זה שטיח שאגי?

ישנם שטיחים המתאימים במיוחד לסלון, כאלה המתאימים לחדר ילדים וכאלה המתאימים למקלחת. ישנם גם שטיחים שלא משנה היכן נמקם אותם, באיזה צבע ובאיזה צורה נבחר

קראו עוד »
כריות ושמיכה
חדר שינה לזוג צעיר

חדר שינה הוא מקום בו זוגות מבלים את זמנם יחד בבתים. לכן, בעת עיצוב וקישוט חדר שינה לזוג צעיר, חשוב מאוד לוודא שחדר השינה שלכם

קראו עוד »