חיפוש

3 סוגים של מופעי קסמים

מעוניינים לפנות לקוסם להזמנת מופע ייחודי אך לא יודעים בדיוק מה לבקש? הנה שלושה סוגים של מופעי קסמים שיעשו לכם קצת סדר בבלאגן ויוכלו לעזור לכם בתכנון המופע הבא 

 

מופע קסמים לילדים

  • מופע קסמים לילדים הוא אולי מופע הקסמים הנפוץ ביותר שתמצאו. מופעי קסמים לילדים הם פופולאריים מאוד כפעילות בימי הולדת, וכמעט תמיד מדברים על הופעות קסמים בהקשר של הופעות לילדים.
  • מופע הקסמים לילדים מכיל מגוון קסמים כיפיים וקלילים, שמותאמים כמובן לגיל הילדים ולסוג האירוע.
  • במופעי הקסמים לילדים כמעט תמיד תוכלו למצוא קסם בתחום הריחוף (ילד מרחף באוויר) כמו כן ניתן לשלב קסמים הכוללים תעלולי אש או אפילו קסמים המערבים חיות, הכל בתיאום מראש ולפי ההעדפות האישיות שלכם ושל הילד.
  • קראו עוד על לול הקוסם הדגול, קוסם העושה מופעי קסמים מקוריים ומלהיבים לילדים בכל הגילאים!

 

מופע קסמים לבני נוער

  • קראתם נכון, מופעי קסמים יכולים להיות כיפיים ומלהיבים גם עבור בני נוער!
  • כאשר אתם מחפשים מופע קסמים לבני נוער חשוב שתשימו לב לתוכן האירוע, מה הקסמים שעתידים להתבצע ומה המוניטין של הקוסם בביצוע מופעי קסמים לבני נוער. לא כל קוסם יודע כיצד לנהל מופע עבור קהל בוגר יותר, לכן מדובר באתגר, אבל ברגע שתמצאו את הקוסם הנכון תישאבו למופע מרהיב שישאיר אתכם פעורי פה.
  • מופע קסמים לבני נוער יהיה שונה בתכליתו ממופע קסמים המותאם לילדים, והוא יכיל פחות טריקים ותעלולים ויותר קסמים שכוללים טלפתיה וקריאת מחשבות.

 

מופע קסמים כחלק מסיפור

הרבה פעמים מופע הקסמים יהיה חלק מתוך מעטפת סיפורית. מדובר בדרך מעולה לשדרג את מופע הקסמים שלכם עבור אירוע מיוחד. אם למשל המופע מותאם ליום הולדת, הקוסם ידאג לעלילה סביבה הוא יבצע את מופע הקסמים, בדגש על תשומת לב מיוחדת לילד יום ההולדת ולתחביבים שלו.

אם אתם רוצים מופע קסמים לא שגרתי, דברו מראש עם הקוסם וקבעו איתו קונספט לאירוע – סיפור בו הקוסם הוא דמות והילדים גם הם דמויות המשפיעות על העלילה יגרום להתלהבות ולשיתוף פעולה מצד הילדים. זהו מופע קסמים שהם לא ישכחו לעוד הרבה זמן!

 

כיצד אבחר מופע קסמים מתאים?

קודם כל לפני שאתם מחפשים קוסם לאירוע שלכם, כדאי שתחשבו על סוג האירוע ועל גילאי המוזמנים. לאחר מכן, כאשר הגעתם לשלב חיפוש הקוסם, כדאי מאוד יהיה להתייעץ איתו ולהסביר לו בדיוק את תכנון האירוע – מספר המוזמנים, גילאים, סוג האירוע והמיקום שלו.

הקוסם ידע לעזור לכם להתאים הכי טוב את סוג מופע הקסמים האידיאלי, כמו כן הוא יוכל לעזור לכם ולהציע אופציות מעניינות שלא חשבתם עליהן כמו למשל מופע הכולל סיפור או חיות. הקפידו לחשוב מראש על כל הדברים החשובים שיכולים להיות רלוונטיים לתכנון האירוע, ועדכנו את הקוסם מראש. שיהיה לכם אירוע קסום!

מופעי קסם

אולי תאהבו גם את

קוסם לילדים בשרון

חוגגים יום הולדת מיוחד לילדים? רוצים לראות אותם שמחים עד לב השמיים? הזמינו כמה שיותר מהר קוסם ליום ההולדת ותראו שלא תצטערו!   כל היתרונות

קראו עוד »