חיפוש

אטרקציות להשכרה לאירועי ילדים – עידן VIP

אם הגעתם לכאן, אתם בוודאי יודעים שאי אפשר לקיים אירועים לילדים מבלי להזמין אטרקציות. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מזמינים את האטרקציות הטובות והמתאימות ביותר לאירוע שלכם, אתם צריכים להכיר את האתר עידן VIP שמציע לכל גולש לבחור אטרקציות שונות שישמחו את הילדים ויביאו להקמת אירוע בלתי נשכח. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת בנושא.

 

אטרקציה מספר 1 –  השכרה של מתנפחים

כל ילד יגיד לכם שאירוע ללא מתנפחים הוא אירוע משעמם. לעומת זאת, אם תבחרו להזמין מתנפחים לאירוע שלכם, אתם תוכלו ליהנות משקט נפשי. שכן, המתנפחים יאפשרו לילדים ליהנות לזמן ממושך מאטרקציה ייחודית שהם יכולים למצוא רק באירועים מיוחדים באמת. כדאי שתדעו שיש לא מעט אפשרויות של השכרת מתנפחים, אלו כמה מהדגמים המוכרים ביותר שרבים בוחרים להזמין לאירועי ילדים שהם מקיימים:

  • מתנפח בצורה של טירה
  • מתנפח בצורה של בית
  • מתנפח עם מגלשה

באתר של עידן VIP  תוכלו למצוא מגוון רחב של מתנפחים וחבילות משתלמות שיאפשרו לכם לבחור יותר ממתנפח אחד לאירוע שלכם.

 

אטרקציה מספר 2 – עמדת קריוקי

המומחים שעומדים מאחורי האתר של עידן VIP   יודעים שילדים אוהבים לשיר. לכן, הם מאפשרים לכל גולש לבחור את חבילת הקריוקי המתאימה לו ביותר. החבילה הבסיסית ביותר כוללת מיקרופון, רמקול, מחשב עם שירים ומסך. כך שאתם לא צריכים לאלתר את המחשב מהבית, לחפש שעות פלייבקים ולפרוס את מפת שולחן של שבת על הקיר בחצר. אתם פשוט צריכים להיכנס לאתר https://www.idanvip.co.il  ולהזמין את חבילת הקריוקי המתאימה לכם ביותר.

 

אטרקציה מספר 3  – בלונים לאירוע

אם עד היום הייתם יוצרים קשר עם כמה ספקים בנפרד כדי להשיג כל מיני אטרקציות לאירוע שלכם, עכשיו אתם יודעים שאתם לא צריכים להתאמץ, פשוט כי יש הכול באתר של עידן VIP.  באתר תוכלו למצוא גם השכרה של בלון הליום שכולל 1 קוב של הליום לאירוע הבא שלכם. באמצעות הבלון תוכלו לנפח המון בלונים ולחלק לבאי האירוע או סתם לתלות אותם מסביב למטרות עיצוביות.

 

אטרקציה מספר 4 – משחקי חברה לילדים

אין צורך לעבוד קשה ולאסוף בקבוקי פלסטיק, צמר גפן ותפוחי אדמה. הכנה עצמאית של משחקי חברה לילדים שייכת לשנות ה- 90. בעידן הנוכחי, אתם יכולים להקל על עצמכם ולהזמין משחקי חברה דרך האתר של עידן VIP. באתר תוכלו למצוא את המשחקים הבאים:

  • מתנפח קליעה עם קרניים
  • מתנפח קליעה עפרונות
  • מתנפח קליעה לחור
  • חבל למטרת משחק משיכה בחבל
  • מתנפח כדורסל לילדים ועוד

 

 לסיכום

כעת אתם יודעים מהן 4 האטרקציות להשכרה שמתאימות לאירועי ילדים. שכך שנותר לכם רק להיכנס אל האתר של עידן VIP  ולבחור את האטרקציות המתאימות לכם ביותר. מאחלים לכם בחירה מהנה!

אירועים לילדים

אולי תאהבו גם את

מופעי קסם
3 סוגים של מופעי קסמים

מעוניינים לפנות לקוסם להזמנת מופע ייחודי אך לא יודעים בדיוק מה לבקש? הנה שלושה סוגים של מופעי קסמים שיעשו לכם קצת סדר בבלאגן ויוכלו לעזור

קראו עוד »
קוסם לילדים בשרון

חוגגים יום הולדת מיוחד לילדים? רוצים לראות אותם שמחים עד לב השמיים? הזמינו כמה שיותר מהר קוסם ליום ההולדת ותראו שלא תצטערו!   כל היתרונות

קראו עוד »