חיפוש

איך תתאימו אטרקציות למוזמנים לאירוע בר מצווה?

בשעה טובה בנכם הגיע למצוות.

החלטתם כבר על תאריך, אולם ורשימת מוזמנים, ועכשיו נותר רק למלא את הערב באטרקציות שיגרמו לכולם לזכור את האירוע שלכם כמהנה ומקורי.

אז איך מחליטים על אטרקציה שתתאים לכלל האורחים ועדיין תכבד את האירוע?

 

סגנון האירוע

הצעד הראשון הוא להחליט על סגנון האירוע שלכם: יום כיף לחברים בלבד? עליה לתורה בקרב חוג המשפחה המצומצם? אירוע גדול באולם עם כל מעגלי ההיכרות? לכל סגנון כזה יש את האטרקציות המתאימות לו וכדאי להתאים אותן גם למקום האירוע, גם לגיל האורחים וגם לקרבה שלהם לחתן הבר-מצווה. לא תרצו לקחת את הדוד מטבריה איתכם לקריוקי כמו שלא יתאים להביא חזן למסיבה בחוף עם החברים.

 

מקוריות

אחד הדברים שחשובים הוא המקוריות. נכון, טרנד המגנטים נשאר לאורך זמן למרות שכבר איננו מקורי אך שאר הטרנדים באים והולכים וכדי שבר המצווה תיזכר אנחנו רוצים להיות מקוריים עד כמה שניתן. כיום אפשר למצוא בקרב מגוון האטרקציות לבר המצווה מעגל מתופפים, מקפל בלונים לרחבה, מתנפחים, משמחים מחופשים ואפילו סטנדאפיסט לבר מצווה – עליכם רק לבחור. שימו לב שהמטרה היא אטרקציה שתרים את מצב הרוח של האורחים אך יש להיזהר לא להפוך את האירוע ליום הולדת פשוט ועדיין לשמור על רשמיות וסטייל.

 

לשמור על טוב טעם

עם כל הרצון הטוב לאירוע שלא ישכח יש לזכור שאירוע עמוס מדי באטרקציות באמת לא יישכח, אך מהסיבות הלא נכונות. בסופו של דבר אירוע הבר- מצווה הוא אירוע מכובד ומרגש ועודף אטרקציות עשוי להפוך אותו למצועצע ומתיש לאורחים, במיוחד המבוגרים ביניהם. כדאי מאוד לבחור אטרקציה אחת גדולה ועוד אחת סמלית יותר (כמו צלם מגנטים) כדי שתשאר לאורחים מזכרת מהאירוע מצד אחד אך שלא ייזכר אצלם כאירוע מעייף, מוגזם  ומציף מצד שני.

 

תקציב

אירוע בר המצווה הוא אירוע הטומן בחובו הוצאות מרובות על לבוש, הנעלה, איפור ועיצוב שיער לבנות המשפחה, תשלום לאולם/ קייטרינג, מזכרות וכו'. כמו בכל תכנון של משהו גדול, יש לחשוב מראש מה התקציב הכולל ולחלק את עוגת התקציב לפי ראות עיניכם. חלק מעוגת התקציב תוקדש לאטרקציות שלמרות שהן מעשירות ומשמחות הן לא העיקר ולכן מומלץ להקדיש להן פלח קטן יותר מאשר, למשל, הצלם והדיג'יי. ישנן אטרקציות מקוריות ומעשירות שעולות כסף רב אך ניתן למצוא להן תחליף בעלות נמוכה יותר ללא פגיעה באיכות, למשל: למצוא אמן בתחילת דרכו (מקפל בלונים/ מפיק סרטונים וכו'), לראות אותו באירוע אחר ולשכור אותו במחיר נמוך יותר מאמנים מנוסים בעלי שם.

יש לזכור כי בר המצווה הוא אירוע בו הילד הופך לגבר וחוגג את נקודת הזמן המשמעותית הזו עם חבריו ומשפחתו שבאים לשמוח איתו. אטרקציות הן נהדרות ומייחדות את האירוע אך הן לא העיקר, ולכן כדאי לבחור מהן במינון הנכון ובהתאם לתקציב ולא להתייחס אליהן כעיקר האירוע.

 

אנשים רוקדים

אולי תאהבו גם את

מופעי קסם
3 סוגים של מופעי קסמים

מעוניינים לפנות לקוסם להזמנת מופע ייחודי אך לא יודעים בדיוק מה לבקש? הנה שלושה סוגים של מופעי קסמים שיעשו לכם קצת סדר בבלאגן ויוכלו לעזור

קראו עוד »
קוסם לילדים בשרון

חוגגים יום הולדת מיוחד לילדים? רוצים לראות אותם שמחים עד לב השמיים? הזמינו כמה שיותר מהר קוסם ליום ההולדת ותראו שלא תצטערו!   כל היתרונות

קראו עוד »