חיפוש

רעיונות לבת מצווה לילדה

הגעתם לרגע המרגש שבו הילדה שלכם חוגגת בת מצווה. אין ספק שמדובר על רגע בזמן שהוא מיוחד מאוד, לא כמו עוד יום הולדת. נקודה לציון, אבן דרך שבחרה הישראלית נחשבת למיוחדת מאוד. אין ספק שיש הרבה ריגוש ואין סוף ציפיות מיום כזה. מדובר על אירוע שתמיד נתון להשוואות – לילדות אחרות בכיתה, לאחים או אחיות האחרים במשפחה וכמו כן לבני ולבנות דודות. אין ספק שישראלים אוהבים להשוות מה שיוצר יותר לחץ גם אצל הילדות ליצור בת מצווה מרגשת וגם מקורית. בנוסף, לרוב מדובר על הוצאה רבה. גם אירוע גדול וגם הרבה אורחים, אולי מופע מרכזי מושקע וכדומה. אם אגם אתם עומדים לפני תכנון אירוע בת המצווה לבת שלכם ואתם זקוקים במהרה לרעיונות מקוריים – הוסיפו לקרוא וגלו את כל הפרטים וכל העדכונים הכי חדשניים בעולם האירועים.

 

שלבי תכנון ראשונים

לפני שאתם צוללים לרעיונות למופעים ורעיונות אירוע מגוונים חשוב קודם להבין כמה דברים ראשונים לפניי. קחו את הילדה שלכם לשיחה, ובררו איתה איזה סוג אירוע היא רוצה, כמה אורחים, מי היא רוצה שיהיה, כמה גדול, אולי היא מעדיפה טיול משפחתי במקום או כל דבר אחר. אם באמת אתם רוצים שהילדה שלכם תהיה הכי מרוצה חשוב שתנהלו איתה את השיחה הזאת. מתוך שיחה כזו תוכלו לדייק בדיוק מה הרצונות והחלומות של הילדה שלכם.

לאחר שגובשה איזושהי תוכנית כללית צריך לשבת ולבנות תקציב. תחליטו מראש כמה תוכלו להוציא על אירוע כזה כדי שברגע האחרון לא תגלו שהוצאתם הרבה יותר משתכננתם. חשבו עלויות כלליות וכמה תרצו להוציא על כל דבר.

 

רעיונות מקוריים לבת מצווה לילדה שלכם

עכשיו, אחרי שיש לכם תקציב מוכן תוכלו לבחור משלל האופציות המגוונות מה הכי מתאים לכם ולילדה שלכם. חשוב לזכור, שלהיות מקוריים זה לא הדבר הכי חשוב יותר חשוב אירוע שמח, מהנה ומגבש לכולם. כעת נציג לכם כמה רעיונות טובים ליישום באירוע שלכם:

  1. נושא אחיד: לאחרונה, צצים יותר ויותר מסיבות בנות מצווה בעלות נושא אחיד לכל האלמנטים. מהלבוש, עד לתפאורה, לסוג האירוע, למופע המרכזי וכן הלאה כל אלה נוגעים לנושא המרכזי שנבחר.
  2. בת מצווה בטבע: הילדים של היום כמעט ולא יוצאים החוצה או לטבע. קחו בחשבון שאירוע בת מצווה בחיק הטבע עשוי להיות מהנה ומגוון מאוד עבור שלל הילדים והמשפחות המוזמנות. תוכלו לבחור מקום יפה, נחל, ים, אגם, חיק טבע ירוק וכדומה וליצור יום הולדת בטבע בצורה הטובה והזולה ביותר.
  3. מופע קוסמים ואמן חושים בבת מצווה: מופע קוסמים ואמן חושים בבת מצווה עשוי להביא הרבה מקוריות וכיף לאירוע שלכם. אין ספק שמדובר במופע שמתאים את עצמו לכל הגילאים מביא הומור, הפתעה וגיוון.

 

אנשים חוגגים

אולי תאהבו גם את

מופעי קסם
3 סוגים של מופעי קסמים

מעוניינים לפנות לקוסם להזמנת מופע ייחודי אך לא יודעים בדיוק מה לבקש? הנה שלושה סוגים של מופעי קסמים שיעשו לכם קצת סדר בבלאגן ויוכלו לעזור

קראו עוד »
קוסם לילדים בשרון

חוגגים יום הולדת מיוחד לילדים? רוצים לראות אותם שמחים עד לב השמיים? הזמינו כמה שיותר מהר קוסם ליום ההולדת ותראו שלא תצטערו!   כל היתרונות

קראו עוד »