חיפוש

איך להפוך כל אירוע חברה למדויק?

בכל הנוגע לאירועי חברה, המפתח להצלחה הוא התכנון. החל מהגדרת יעדים ברורים ועד להתאמה אישית של החוויה, ישנם מספר מרכיבים מרכזיים שיש לקחת בחשבון כדי להבטיח שאירוע החברה שלכם יהיה לא רק בלתי נשכח, אלא גם מדויק לחברה. בין אם אתם שואפים לשפר את מורל העובדים או להציג את העסק שלכם ללקוחות פוטנציאליים – הנה כמה טיפים איך להפוך את האירוע חברה שלכם למדויק ומהנה.

 

תכנון וארגון

אתם בטח יודעים כמה תכנון וארגון מדוקדקים של האירוע יכולים להיות מהותיים להתנהלות התקינה שלו. קודם כל, חשוב לשבת עם כל הנוגעים בדבר ולהבין מהן מטרות האירוע, מהם ערכי החברה ואיך ניתן לשקף אותם באמצעות האירוע. אם מטרת האירוע היא לשמח את העובדים ולגרום להם להרגיש מוערכים- חישבו על נקודת המבט שלהם.

אם מדובר באירוע שיווקי- תהיה לו כמובן אווירה אחרת. אחרי שהבנתם את המטרות וקהל היעד, חשוב לתכנן לוח זמנים מדוקדק, לסגור את כל הפרטים הטכניים השונים, להבין מי אחראי על איזה אספקט של האירוע וכדומה.

 

אטרקציות לאירוע

מה שיהפוך את האירוע למהנה ובלתי נשכח הוא הפעילויות והמופעים המרכזיים. אטרקציות לאירועי חברה יכולות להגיע בסגנונות שונים. אפשר לבחור קונספט לאירוע, נגיד ערב רטרו, ואז להשכיר שלל עמדות משחקים שיחזירו אנשים אחורה בזמן. אפשר למצוא עמדות מולטימדיה למשחקי מחשב ו-XBOX. אפשר להביא דוכני אומנות שיוציאו את היצירתיות של כל אחד מהעובדים שלכם.

גם מופע יכול להיות אטרקציה מצויינת. אפשר להביןא אמן חושים שיפתיע את הקהל, להקה חיה שתגרום לכולם לרקוד או סטנדאפיסט שיצחק על החברה והתחום בו היא עוסקת. קצת הומור עצמי לא יזיק לאף אחד!

 

אוכל

איך אפשר בלי אוכל? כדי שהעובדים או הלקוחות יוכלו באמת ליהנות מהאירוע, הם צריכים לעשות זאת על בטן מלאה. אתם יכולים לבחור באוכל גורמה, קייטרינג בופה או דוכני מזון מיוחדים ומעניינים. האוכל יכול להיות מוגש פעם אחת בתחילת האירוע או להיות שם במהלך כל הערב.

זיכרו שאירוע חברה זה זמן בו העובדים יכולים להתגבש ועל כן צריך לאפשר להם סביבה נעימה לשם כך. גם משקאות הם דבר שצריך לקחת בחשבון- יין או קוקטייל הם דרך מצוינת להירגע בסוף הערב ולגרום לאנשים ליהנות זה מחברתו של זה.

 

מתנות ומזכרות

בין אם המטרה שלכם היא לשווק את העסק או לשמח את העובדים שלכם, מתנות מסוגים שונים תמיד יכולות לעלות חיוך על פניהם. אפשר להביא מתנות ממותגות, לדוגמא רמקולים קטנים עם הלוגו של החברה, אפשר להביא מתנות שימושיות לכל אורח בהתאם לקונספט של האירוע ואפשר גם להשכיר צלם כך שכל אורח ייצא עם תמונה מהאירוע- כך שבעתיד יוכל להיזכר באותו הערב!

אטרקציות לאירועי חברה

אולי תאהבו גם את

מופעי קסם
3 סוגים של מופעי קסמים

מעוניינים לפנות לקוסם להזמנת מופע ייחודי אך לא יודעים בדיוק מה לבקש? הנה שלושה סוגים של מופעי קסמים שיעשו לכם קצת סדר בבלאגן ויוכלו לעזור

קראו עוד »
קוסם לילדים בשרון

חוגגים יום הולדת מיוחד לילדים? רוצים לראות אותם שמחים עד לב השמיים? הזמינו כמה שיותר מהר קוסם ליום ההולדת ותראו שלא תצטערו!   כל היתרונות

קראו עוד »