חיפוש

ניקוי ספות בד בפתח תקווה – ממה יש להיזהר כשבוחרים בעל מקצוע ?

ניקיון של הספות בביתנו הוא משמעותי במיוחד, ניקיון כזה משרה מראה מסודר בכל הסלון אשר מהווה למרכז הבית ולחדר האירוח העיקרי.

גם מבחינה בריאותית ועיצובית חשוב לשמור על הספות נקיות, ניקיון כתמים, בקטריות וחיידקים עוזר לשמור על הבריאות שלכם ועל מצב תקין של הספה.

אז ממה צריך להיזהר כאשר בוחרים בעל מקצוע ואילו שאלות צריך לשאול?

גם אם אתם מאלו שמקפידים על שאיבה יסודית של כל חלקי הבית כולל הספות בסלון על בסיס שבוע, כנראה שנתקלתם בכתמים עיקשים שלא יורדים בקלות אם בכלל, ולכן יש פתרונות של ניקיון ספות מקצועי בשוק.

אבל איך לבחור בעל מקצוע בחוכמה? אילו שאלות צריך לשאול? ממה יש להיזהר בבחירת בעל מקצוע בפתח תקווה? כל זאת בהמשך.

 

כמה זה עולה לי?

כמו ישראלים טובים, אחד הדברים שהכי מעניין אותנו הוא ״לא לצאת פראיירים״ ובאמת אין סיבה שתוציאו יותר כסף ממה שהשירות אמור לעלות. שירות ניקוי ספות בפתח תקווה לא אמור לעלות לכם יותר מ 100 ש״ח למושב ספת בד סטנדרטית, יתרה מכך, חברה שמכבדת את עצמה ומספקת שירות ניקיון ספות בפתח תקווה תציע לכם מבצעים במידה ותרצו לנקות עוד מזרנים, וילונות או שטיחים בבית.

 

ניסיון

חשוב מאוד להיזהר מחובבנים. הספה היא חלק מרכזי בבית ואתם רוצים לשמור עליה ולא להרוס אותה ולכן חשוב מאוד לבחור בחברה בעלת ניסיון רב ומוכח בשוק. חברתSOS Clean  הפועלת בישראל מעל לעשור הביאה עמה טכנולוגיה מתקדמת מארצות הברית לניקוי ספות בשיטת הזרקה ויניקה. תנו לביקורות לדבר בעד עצמן! אל תסמכו על אף אחד חוץ מעל לקוחות מרוצים. היכנסו לביקורות בגוגל על השירותים של חברת SOS Clean ותראו מה אומרים לקוחות עבר ללא סינון.

 

מקצועיות

מעבר לניסיון חשוב לראות שנותני השירות הם מקצוענים בתחומם – אתם רוצים את הכי טוב בשביל הסלון שלכם! אם לא שאלו אתכם מאיזה חומר עשויה הספה או כמה שנים היא בבעלותכם זה צריך להרים גבה או שתיים. חברת SOS Clean  לדוגמה, נותנים ייעוץ לפני הניקיון, מציעים הדגמה חינמית ומתאימים את חומרי הניקיון המדויקים לכל ספה וספה תלוי מאיזה חומר היא עשויה.

נוסף על כך הצוות המסור מאמין בכנות מוחלטת ולא בשטיקים וטריקים, הצוות יגיע לשטח לאחר שיחת טלפון ותיאום מועד הטיפול, יבחנו את מצב הספה וישאלו מספר שאלות. בהתאם למצב הספה יעריכו את רמת הניקיון הסופי של הספה, כנות היא כלל מפתח ולכן, למרות שב- 95% מהמקרים ניתן להחזיר את הספה למצב חדש, לעיתים יש כתמים שלא ניתן להוריד. חברת SOS Clean מציעה שירות של – ״לא אהבת לא שילמת״, עד כדי כך אכפת לחברה מהלקוחות. מומלץ לבחור בחברת SOS Clean  לניקיון ספות במרכז הארץ ובפתח תקווה בפרט.

 

איש ישן

אולי תאהבו גם את