חיפוש

כיצד חברת ניקיון מנקה את החצר?

לאחרונה אנו שומעים לא פעם תגובות מופתעות מצד חברים, מכרים וקולגות שתוהים איך חברת ניקיון מנקה את החצר של הבית שלנו. שכן, מרבית האנשים סבורים כי חברות ניקיון מנקות רק חללים פנימיים כמו בתים, דירות ומשרדים.

הדבר גרם לנו להבין כי יש צורך בכתיבת מדריך מקיף בנושא שיעלה את המודעות ויאפשר לכל התוהים לדעת איך חברת ניקיון מנקה את החצר שלנו ושל אחרים. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים בנושא.

 

תכירו תחילה את אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך

לאחר שנשאלנו כל כך הרבה פעמים איך חברת ניקיון מנקה את החצר שלנו, החלטנו לפנות אל דימה, המנקה שמגיע אלינו אחת לשבוע – איך הוא עושה זאת. דימה אמר שהוא צריך לבצע את עבודתו בהתאם לזמנים שהחברה מציבה לו. שכן, יש לו לקוחות נוספים שמחכים לו בהמשך היום.

לכן, הוא אמר שיסביר לנו איך הוא מבצע את ניקיון החצר שלב אחר שלב תוך יישום של הניקיון עצמו. אנחנו כמובן הסכמנו ופשוט ישבנו בצד והסתכלנו עליו בזמן שהוא הסביר מה הוא עושה באותו רגע. זו ההזדמנות להודות לדימה שבחר לסייע לנו בכתיבת המדריך.

 

איך חברת ניקיון מנקה את החצר? השלב ה – 1

דימה הסביר לנו שחברת ניקיון וגם חברה שאחראית על אחזקת מבנים מתחילה קודם כל בהליך של כריתת ענפים וגיזום של שיחים שהפכו להיות פרא. שכן, בהמשך יהיה צורך בניקוי של החצר כולה וצריך לבצע את ההליכים באופן מדויק, כדי שלא יהיה צורך בחזרה מיותרת על פעולות שתביא לבזבוז זמן.

 

איך חברת ניקיון מנקה את החצר? השלב ה – 2

דימה הסביר לנו שחברת ניקיון ממשיכה בהליך של שאיבה או ריכוז של לכלוך אל ערימה. מדובר בדרך כלל בלכלוכים הבאים:

  • עלים שנשרו מהעצים
  • שאריות  פרי שנשרו מהעץ
  • גללים של כלב ועוד

לאחר שמתבצע ריכוז או שאיבה של כל אלו, החברה ממשיכה אל השלב ה – 3.

 

איך חברת ניקיון מנקה את החצר? השלב ה – 3

בשלב זה עובדי חברת הניקיון מבצעים חיפוש מקיף ברחבי החצר במטרה לבדוק אם יש אזור שהתפספס ולא נעשה בו הניקיון הדרוש. אם אתם מעסיקים עובד של חברת ניקיון טוב כמו דימה, סביר להניח שהשלב השלישי יהיה מהיר מאוד ולא ייקח יותר מ – 5 דקות.

דימה אמר לנו שהוא מקפיד לעבוד ביסודיות כדי לחסוך את השלב הזה. כך שהוא רק עורך סיבוב קצר, אוסף את הדברים שלו ונפרד מאתנו לשלום.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך חברת ניקיון מנקה את החצר שלב אחר שלב. כעת, כשיש לכם את כל הידע בנושא, אתם יכולים פשוט לבחור בחברת ניקיון מומלצת ולדעת שזהו, אתם לא תצטרכו להתעסק יותר עם ניקיון של החצר.

חברת ניקיון

 

אולי תאהבו גם את