חיפוש

ממה עשוי מזון לגורי כלבים?

גורי כלבים זקוקים למזון איכותי במיוחד שיאפשר להם להתפתח ולגדול בצורה תקינה ולשמור על בריאותם. בחנות החיות פטבסט תוכלו למצוא תחליפי חלב לגורים יונקים, מזון לגורים כלבים ואת כל הציוד הנדרש לגידולו של הכלב הצעיר.

 

פטבסט

פטבסט הינה חנות חיות בכפר סבא אשר הוקמה על מנת לתת מענה למגדלי בעלי חיים פרטיים ומקצועיים בתחום המזון והציוד. בפטבסט תוכלו למצוא את המותגים הכי שווים במחירים משתלמים במיוחד. תוכלו למצוא מזון לבעלי חיים, בריאות, יופי וטיפוח, ציוד ואביזרים ועוד. בחנות תמצאו יחס אדיב, שירות מקצועי, ייעוץ והדרכה ומחירים שלא תמצאו בשום מקום אחר, ושירות משלוחים לכל חלקי הארץ.

 

מזון לגורי כלבים

צעירים הינו שונה לחלוטין במהותו ממזונם של כלבים בוגרים. הסיבה לכך נעוצה בכך שבחודשים הראשונים לחייו של הכלב, בזמן שהוא גדל ומתפתח, יש חשיבות גדולה לספק לו את כל צרכיו מבחינת מינרלים, ויטמינים וכל אבות המזון על מנת שעצמותיו, עורו, שיניו ואיבריו החיוניים יתפתחו בצורה מיטבית ושלגור תהיה די אנרגיה ומרץ לחקור ולגלות את העולם סביבו. לכן חשוב כל כך לרכוש עבור הגור הצעיר שלנו מזון מותאם לגורים ולא להניח לו לאכול רק מן המזון של הכלבים הבוגרים שברשותכם. זכרו גם שלא לעשות את ההיפך ולתת לכלב בוגר לזלול רק מזון גורים וזו מן הסיבה שמזון הגורים עשיר מאד בשומן וקלוריות על מנת לספק לגוף המתפתח די אנרגיה כדי לגדול, והכלב הבוגר שלכם עלול להשמין במהירות.

חיית מחמד

תחליפי חלב לגורים

במידה והגיע לרשותכם גור יונק, עליכם להשביע את רעבונו בתחליפי חלב לגורים. זכרו שהגור היונק צריך לאכול גם בלילה, ולכן יש לקום ולהציע לו את המזון גם בשעות הקטנות. על הגור לאכול מדי כמה שעות בכמויות הרצויות לו, ובמידה ויש לכם שאלה פנו לוטרינר להתייעצות. יש לבדוק שהגור אינו מקיא ושחום גופו אינו יורד מתחת לרצוי, שכן אז לא יוכל לעכל את המזון כראוי.

 

מה עוד אתם צריכים עבור הגור?

באתר של פטבסט תוכלו למצוא שפע של משחקים וצעצועים עבור הגור על מנת לפתח את יכולותיו, סקרנותו ולתת מענה למצבורי האנרגיה הבלתי נלאים שלו. הצעצועים ירחיקו את הגור מן הרהיטים ומן הציוד היקר שלכם וימנעו ממנו שיעמום. באתר תוכלו למצוא גם חטיפי אימון לשיפור ההתנהגות שלו, עצמות מותאמות לגורים לסיפוק צורך הלעיסה שלו, ועוד.

 

לסיכום

פטבסט הממוקמת בכפר סבא הינה חנות לציוד ומזון כלבים מן המותגים המובילים ובמחירים משתלמים במיוחד. בחנות תוכלו למצוא כל מה שתצטרכו עבור החברים הפרוותיים שלכם כמו מזון, ביגוד, צעצועים, אביזרים, טיפוח ויופי, בריאות ועוד. דרך אתר האינטרנט של החנות תוכלו לרכוש מוצרים ולקבלם עד פתח הבית במשלוח לכל חלקי הארץ.

גור אוכל

אולי תאהבו גם את

מה זה מזון רפואי לכלב?

לאמץ כלב דורשת מכם אחריות רבה ופעולות רבות שייתכן ולא חשבתן עליהם לפני שהחלטתם על האימוץ. בין הפעולות הנדרשות הן לדאוג לתזונת הכלב שלכם שתבוא

קראו עוד »