חיפוש

מיאו, חתולה: מה חתולים אוהבים לאכול?

חתולים הינם חיות הבית האהובות ביותר אחרי הכלבים, ואף על פי שהם ציידים מוכשרים מלידה, החתולים שלנו תלויים בנו לאספקת מזונם כדי לשמור על בריאותם. אז מה חתולים אוהבים לאכול? הכנסו לאתר של מגה פט ותוכלו להתרשם משפע סוגי המזון לחתולים מכל המותגים המובילים ובמחירים סופר משתלמים.

 

מגה פט

mega pet הינה סופרמרקט לציוד ומזון בעלי חיים הממוקמת בבאר שבע ובאמצעות אתר החנות ניתן לבצע הזמנות לכל חלקי הארץ במהירות ובחינם. המחירים הזולים במיוחד שהחנות מציעה נובעים מעצם העובדה שמגה פט מייבאת בעצמה חלק מהציוד והמזון ובכך חוסכת עלויות רבות לצרכן. בנוסף, מגה פט מוכרת מזון וציוד בהיקפים גדולים ואתם נהנים ממחירים מוזלים.

מזון לחתולים

מזון לחתולים

באתר החנות תוכלו למצוא שפע של אוכל לחתולים מן המותגים המובילים בעולם, יבש או רטוב, בטעמים נפלאים של הודו וברווז, סלמון ופורל, כבש וחזיר בר, עוף ובקר ועוד הפתעות טעימות במיוחד. ניתן לרכוש גם מזון משלים כדוגמת חטיפי חתולים ותחליפי חלב לגורים יונקים.

 

מה חתולים אוהבים לאכול?

חתולים הינם ציידים מיומנים, בטבע חתולי הבר ניזונים ממזון עשיר ומגוון הכולל חרקים, דגים, מכרסמים קטנים, ציפורים ואף לטאות. בבית, הצייד הפרטי שלנו זקוק לאותה התזונה המגוונת ולכן חשוב כל כך לספק לו מזון חתולים משובח ואיכותי המקנה לו את כל הויטמינים והמינראלים הדרושים לבריאותו ולבריאות העור, הפרווה והשיניים. על מנת לדעת מה החתול הפרטי שלכם אוהב לאכול השתמשו בשיטת הניסוי והטעייה, הציעו לו טעמים שונים בכל פעם כדי לזהות מה אהוב עליו במיוחד.

 

למה אסור לתת לחתולים מזון לכלבים?

רבים תוהים מדוע לא להציע לחתול ממזונו של הכלב ובכך לחסוך את עלויות רכישת המזון של החתול בנוסף לאלו של הכלב. הסיבה לכך שמבנה גופם של החתול ושל הכלב אינם זהים ולכן אכילת מזון כלבים עלולה לגרום לחתול לספוג מעט מדי או יותר מדי מינרלים מסויימים ובעצם לפגוע בבריאותו, כמו כן, מרבית מזונות הכלבים חסרים את מרכיב הטאורין המועיל לחתולים אך המזיק לכלבים, ובכך לגרום לחתול חסר כרוני במינרל זה.

 

תוספי מזון לחתולים

במידה והוטרינר רשם לכם תוספי מזון, תוכלו לרכוש אותם במגה פט ולהוסיף להם גם חטיפים לאימון ולהנאה. חתולים מאד אוהבים לשחק במזון שלהם, זה חלק ממנגנון הציד הטבוע בהם, ולכן רכישת צעצועים המספקים גרגירי מזון תוך כדי משחק אהובים במיוחד על חתולים, מונעים מהם שיעמום ומגרים את האינטלקטואל המפותח שלהם.

 

לסיכום

מגה פט הינו סופרמרקט לכלבים וחתולים הממוקם בבאר שבע. למגה פט אתר אינטרנט דרכו תוכלו לרכוש מוצרים ולקבלם במשלוח חינמי מהיר עד הבית. בחנות תוכלו למצוא שפע של מותגי מזון לבעלי חיים, מוצרי טיפוח ויופי, בריאות, פנאי ועוד.

אוכל

אולי תאהבו גם את

בונזו
ממה עשוי מזון לגורי כלבים?

גורי כלבים זקוקים למזון איכותי במיוחד שיאפשר להם להתפתח ולגדול בצורה תקינה ולשמור על בריאותם. בחנות החיות פטבסט תוכלו למצוא תחליפי חלב לגורים יונקים, מזון

קראו עוד »
מה זה מזון רפואי לכלב?

לאמץ כלב דורשת מכם אחריות רבה ופעולות רבות שייתכן ולא חשבתן עליהם לפני שהחלטתם על האימוץ. בין הפעולות הנדרשות הן לדאוג לתזונת הכלב שלכם שתבוא

קראו עוד »