חיפוש

מה זה מזון רפואי לכלב?

לאמץ כלב דורשת מכם אחריות רבה ופעולות רבות שייתכן ולא חשבתן עליהם לפני שהחלטתם על האימוץ.

בין הפעולות הנדרשות הן לדאוג לתזונת הכלב שלכם שתבוא לידי ביטוי בהרגלי התזונה אליהם תחנכו את כלביכם והמזון שתחליטו לקנות עבורו.

במאמר הזה נדבר על מזון רפואי לכלבים. מה זה? מה היתרונות במזון רפואי?  למה צריך בכלל מזון רפואי ואילו סוגי מזון רפואי אתם יכולים לקנות עבור

הכלב שלכם?

 

קצת על מזון רפואי לכלבים ויתרונותיו?

מזון רפואי נועד עבור בעיות רפואיות ותזונה של חיות מסוימות. על הצרכים הרפואיים השונים שיכולים להיות לכלבים נפרט בהמשך.

זה יכול להיות אוכל מיוחד בשימורים או תוספי מזון המותאמים לסוג הכלב, הגיל שלו, המשקל שלו ופרמטרים נוספים. מזון בריאותי עוזר לשמור על המנגנון הגופי של הכלב, כמו למשל מערכת העיכול. יש להתייעץ עם רופא בנוגע למזון רפואי שעשוי להיות נחוץ עבור הכלב שלכם.

 

תכונות של מזון רפואי – אילו צרכים הם מספקים?

ישנם מטרות שונות אותם מזון רפואי אמור לספק. מזון רפואי יכול להיות אוכל כלבים ללא גלוטן אותו נוהגים לאכול כלבים בקבוצות גיל מאוחרות יותר. מזון עם פחות קלוריות במידה והמאזן הקלורי של הכלב מאיים על בריאותי.

מאכלים בעל תוספי מזון בשביל להעלות את משקל הכלב ולחזק אותו במידה והוא גדל באורח מתון. מזון שנועד לחיזוק מפרקים (מכיל גלוקוזאמין). מזון שנועד לסייע בעיכול או בעיות כבד.

כמו שאתם בטח מבינים, עשויים להיות צרכים בריאותיים רבים, במיוחד כאשר במודבר בכלבים שתורשתית נועדים לבעיות רפואיות כמו כלבי פקניז למשל.

 

איך לבחור מזון רפואי בצורה נכונה?:

כשזה מגיע לבחירת מזון באופן כללי מוטב להסתכל על ביקורות באינטרנט ולראות דירוגים שונים ותגובות על סוגי מזון שונים לכלב.

כשזה מגיע למזון בריאותי הנועד לבעיות כמו כליות או כבד יש להתייעץ עם ווטרינר. יש להבין מה הבעיה הרפואית של הכלב וכיצד ניתן לטפל בה. האם בכלל מזון רפואי יכול לעזור כאן.

מזון רפואי לכלבים יהיה בדרך כלל יותר יקר מהאוכל הממוצע אך זה בהחלט יכול להשתנות. המזון הרפואי היקר ביותר לא בהכרח יהיה היעיל ביותר. כמו שציינו, יש להתייעץ עם ווטרינר וניתן גם לשוחח עם בעל החנות או אתר האינטרנט שמוכר מזון רפואי לכלבים.

תוכלו למצוא ברחבי האינטרנט מגוון עסקים באזור שלכם או שמוכרים דרך אתר לאזורים שונים בארץ מגוון של מאכלים לכלבים, כולל מזון רפואי לכלב שלכם. אנחנו ממליצים להתייעץ איתם לפני שתקבלו החלטה מה לקנות. צ'או צ'או חנות לחיות מחמד היא בהחלט אופציה ששווה לכם לבדוק.

צ'או צ'או מציעים מגוון של צעצועים, מכשירים, מזונות וכן מזון רפואי לכלב שלכם. ייתכן מאוד ותוכלו למצוא שם מה שאתם מחפשים. אנחנו מקווים שהצלחנו לעזור לכם, שהיה לכם בהצלחה בהמשך!

 

חטיפים לבעלי חיים

אולי תאהבו גם את

בונזו
ממה עשוי מזון לגורי כלבים?

גורי כלבים זקוקים למזון איכותי במיוחד שיאפשר להם להתפתח ולגדול בצורה תקינה ולשמור על בריאותם. בחנות החיות פטבסט תוכלו למצוא תחליפי חלב לגורים יונקים, מזון

קראו עוד »