חיפוש

5 הבדלים בין פנטהאוז לדירת גן

 אתם מתלבטים האם נכון לכם יותר לקנות דירת גן או פנטהאוז? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא היחידים שיש להם דילמה בנושא הזה. מדובר על שתי אפשרויות שונות לחלוטין, כך שבהחלט יש טעם לתת על כך את הדעת ולראות מה יתאים לכם יותר.

בית בטבע

 

      הנוף: אין ספק שבבואנו לדבר על ההבדלים בין פנטהאוז בראשון לציון ובין דירות גן שונות, אנחנו רואים שהנוף הוא עניין מאוד מרכזי. בעוד שדירת גן מציעה לכם את המרחב החיצוני ואת הקרבה לאדמה, הרי שפנטהאוז מציע לכם נוף שיכול להיות מהמם ביופיו.

      בטיחות: למרות הבניה המאוד מוקפת של השנים האחרונות ולמרות הידע שיש לנו בנושא הגנה מפני רעשי אדמה, אי אפשר להתווכח על כך שדירות פנטהאוז פחות בטיחותיות מדירות גן. דירות הגן קרובות לקרקע ולכן לרוב לא מאוד מושפעות מרעשי אדמה, מה שכמובן אי אפשר לומר על דירות פנטהאוז יוקרתיות.

      ההגעה לדירה: ברוב המקרים אל דירות פנטהאוז נגיע עם מעלית, אך מה קורה כאשר יש הפסקת חשמל? אומנם זה לא מצב שקורה לעיתים קרובות בעידן המודרני, אך לפחות פעם אחת בחורף, לכמה שעות, זה קורה בכל עיר. העניין זה כלל לא מטריד את מי שיש לו דירת גן, שכן במקרה של דירת גן לא צריך בכלל מעלית כדי להגיע הביתה.

      האפשרות לשלב בריכה בבית: בשנים האחרונות אנחנו רואים שלא מעט אנשים בוחרים לשלב בריכות בבית, בין אם מדובר על בריכות בנויות ובין אם מדובר על בריכות שמרכיבים לבד. חשוב לדעת שאם האופציה הזאת מעניינת אתכם, אם תיקנו דירת פנטהאוז זה עלול להיות מורכב ובעייתי יותר. לעומת זאת, במקרה של דירות גן אין כל בעיה לעשות זאת שכן הדירות קרובות על הקרקע ואין כל סכנת כריסה.

      העלויות: לבסוף, כמובן שעוד הבדל שניתן לדבר עליו בין דירות פנטהאוז ובין דירות גן, זה ההבדל במחיר. לכן יש טעם לברר גם את הסוגיה הזאת לעומק ולראות כמה אתם רוצים ויכולים להשקיע בנכס שאתם עומדים לרכוש.

עוד מידע: https://thebluerooster.co.il.

איך לחפש את הנכס המושלם למשפחה שלכם?

אם הייתם רוצים להגיע לחנות עם חברת הסעות יוקרתית, בוודאי הייתם מחפשים מידע אודות לימוזין טלפון, שזו חברת לימוזינות מובילה. זה בדיוק מה שכדאי לעשות גם כאשר רוצים לקנות דירת גן או פנטהאוז בעזרת מתווכים. כלומר, כדאי יהיה לפנות אל מספר מתווכים שונים, לראות איפה מחכה לכם השירות הכי טוב ומי באמת יוכל לקחת על עצמו את המשימה של למצוא עבורכם דירה מתאימה. לא כדאי לחפש את הנכס החדש שלכם לבד רק כדי לחסוך כסף, כי חיפוש עצמאי של נכסים זו עבודה שעלולה להיות ארוכה מידי. בחרו עוד היום את סוכנות הנדל"ן המתאימה לכם ותראו שמהר מאוד תהיו בעלי פנטהאוז מקסים או דירת גן כלבבכם.

לעוד מידע: https://www.msn-nadlan.co.il.

אולי תאהבו גם את

מס שבח
מהו מס שבח ומתי משלמים אותו?

מיסים רבותיי מיסים, כולנו משלמים אותם, אבל רק מתי מעט מבינים אותם לעומק ויודעים איך להתנהל איתם בצורה האופטימלית ביותר. מס שבח הוא גם מהמיסים החמקמקים

קראו עוד »