חיפוש

אחסנה של רהיטים במחסן פרטי משלכם

אחסנת רהיטים לטווח ארוך

אחסנה של רהיטים עשויה להתבצע לטווח הארוך או הקצר, אך מה שבאמת חשוב, אלו הם התנאים של אחסון הציוד שלכם והרהיטים. במקרים מסוימים, כאשר האיטום והחומר ממנו בנוי המחסן הם באיכות ירודה, אתם עלולים לקבל את רהיטיכם לאחר שניזוקו בעקבות לחות, נזילות מים, חום וכו'.

רבים בוחרים באפשרות של אחסון רהיטים כאשר הם זקוקים לפתרונות בעת מעברם לחו"ל, ויחד עם זאת הם גם מעוניינים לבצע את המעבר לחו"ל בראש. ההתמודדות עם אחסנה של ציוד חייבת לכלול מספר אלמנטים חשובים, ביניהם כדאי תמיד לקחת בחשבון את מרכיב האיטום של המחסן. אחסון הציוד חייב להתבצע בשטחי אחסון סטריליים ואטומים, כאלו שיבטיחו את שמירת הציוד בתנאים האופטימליים ביותר, תוך שמירה חוזית המתירה גישתם של אנשים מסוימים לציוד ומגנה עליו באמצעות שני מנעולים. במקרים בהם קיים הכרח לאחסן ציוד רגיש ויקר, ניתן לבחור לאחסנו בשיטת הכספת, שיטה שבאמצעותה יהיה ניתן לגשת אל הציוד רק לאחר הזדהות ופתיחת המנעול על ידי מפתח אחד שנמצא אצל הלקוח ומפתח נוסף שנמצא אצל חברת השמירה.

מחסן גדול

המחיר של אחסון רהיטים כולל ביטוח?

אין ספק שנושאי ביטוח חייבים להילקח בחשבון כאשר נדרשת אחסנת רהיטים לטווח ארוך , וככל שחברת אחסון הרהיטים תקפיד יותר להישמע לתקנות חברות הביטוח הנוקשות, כך ציודכם והרהיטים שלכם יישמרו על הצד הטוב ביותר לאורך זמן.

מחסנים מסוימים עשויים להיבנות מחומרים אשר פשוט לא מספקים את האיטום הראוי עבור שמירה של רהיטים, שנוטים להיפגם בעקבות תלאות מזג האוויר ובעקבות נזקים סביבתיים שונים, כמו: נזקי מים ונזילות ממבנים שצמודים למחסן, אבק ולחות, חום גבוה שנוצר בעקבות בידוד לא טוב וכדומה. בכדי לבצע אחסנת רהיטים לטווח ארוך באופן מוצלח, יש לוודא תמיד שהאחסון מתבצע בשטח אשר עשוי בטון, ואל לשכוח שסוג חומר הגלם ממנו בנוי הגג של המחסן הוא מהותי גם כן, היות וגג המחסן חייב  להיות עשוי בטון גם כן, חומר אשר יוצר את הבידוד המושלם בכדי שהרהיטים יישמרו לטווח ארוך.

על פי נמדד מחירו של שטח אחסון לרהיטים?  

מחסני האחסון עבור רהיטים מושכרים במחיר של 35 ₪ לקוב, כך שניתן להתייעץ עם צוות המומחים של חברת האחסנה ולקבל אומדן די מדויק לגבי מחיר של אחסון תכולות דירות בגדלים שונים. השכרת שטחי אחסון מתבצעת על פי דרישת הלקוח ובהתאם לצרכיו וניתן להתאים את גודל המחסן באופן הכי מדויק, תוך שמירה על נגישות מלאה.

הנגישות מהווה פקטור חשוב בעת אחסון רהיטים, היות ולפעמים אנשים זקוקים להותיר גישה לרהיטים בכל עת ובמקרה של מכירתם העתידית. במידה ותבחרו לאחסן רהיטיכם במחסן, תוכלו ליהנות מגישה מלאה ופרטית. בהצלחה.

אולי תאהבו גם את

עיצוב אישי
סוגי ארונות

הבחירה בין ארון הזזה לבין ארון דלתות מהווה בחירה לא פשוטה, אולם באמצעות המומחים של חברת בול עץ תוכלו להגיע לבחירה הטובה והמתאימה ביותר בעבורכם.

קראו עוד »