חיפוש

הילד שלי חושב שהחדר שלו לא נראה טוב, מה לעשות?

הילד שלכם לא מרוצה מחדר השינה שלו? לא יודעים מה לעשות ואיך להפוך את החדר לכזה שיתאים לטעמו? הנה כמה דברים שתוכלו לעשות כדי לגרום לילד לאהוב את חדר השינה שלו!

 

דברו עם הילד על החדר האידיאלי שלו

קודם כל חשוב שתבינו מה בדיוק מפריע לילדכם בחדר שלו. נסו להבין האם הבעיה היא בעיצוב של החדר, במרחב הפנוי שיש לו, בסגנון הריהוט וכו'. הסבירו לילד את המגבלות בהן צריך לעמוד בעיצוב החדר מחדש, כמו למשל מגבלות מרחב ומגבלות תקציב. נסו לשמוע מהילד שלכם פתרונות כיצד ניתן יהיה להפוך את החדר שלו למקום שהוא אוהב להיות בו, לשחק בו וללמוד בו.

 

חפשו דרך לסדר מחדש את החדר הקיים

לפני שאתם מתחילים לחפש ריהוט חדש או אביזרים חדשים לחדר, נסו לחשוב כיצד ניתן להשתמש בריהוט הקיים על מנת לשדרג את החדר ולתת לו לוק חדש. נסו להזיז רהיטים ולנסות לראות האם אתם יכולים לגרום לחלל להיראות גדול ומרווח יותר, וכמו כן נסו לשתף את הילד בסידור החדש של החדר על מנת שיוכל להביע את דעתו ולהיות חלק מתהליך עיצוב החדר.

 

חפשו אחר ריהוט חדש ואיכותי

אם בכל זאת החלטתם שחדר הילדים דורש חידוש וריענון, אולי כדאי שתחפשו פריטי ריהוט חדשים עבור חדר הילדים. שימו לב שתמיד כדאי לכם לחפש ריהוט עץ איכותי שלא ישחק תוך זמן קצר. כמו כן, מומלץ לחפש ריהוט קלאסי שלא ימאס על הילד במהירות ויוכל לשרת אותו לתקופה ארוכה וטובה.

מה הם סוגי הריהוט שכדאי לחפש על מנת לשדרג את החדר? קודם כל כדאי לחשוב על פתרונות אחסון איכותיים שיאפשרו להגדיל את המרחב בחדר. ספריות לחדרי ילדים לדוגמא יכולות להיות פתרון מעולה לאחסון, שגם כמובן מוסיף פן עיצובי נהדר לחדר.

 

סדרו את החדר כך שיתאים לאירוח חברים

ילדים רבים בעיקר בגילאים קטנים יותר אוהבים להזמין חברים לשחק, והפונקציונליות של החדר צריכה להתאים אם כך לאירוח חברים. נסו לבחור מיטה לילד שיש בה גם מיטת חבר, למקרה וילדכם ירצה לארח חבר ללילה. כמו כן, חפשו דרך לסדר את המשחקים והצעצועים בצורה נגישה ונוחה למשחק, כך שכל פעם שחבר מגיע לביקור הם יוכלו לגשת בקלות אל המשחקים.

 

דברו עם ילדכם על חשיבות השמירה על החדר

כדאי להסביר לילדים שלכם כי החדר שלהם הוא עבורם, ועליהם לשמור עליו מתוחזק ומסודר. ברגע שהילדים יבינו שיש להם אחריות כלפי החדר הם ישקיעו בסדר שלו יותר ויקפידו לשמור על הריהוט כמו חדש. בעיקר אם אתם קונים ריהוט חדש ויקר חשוב שלילד תהיה הערכה לאותו הריהוט וחשוב שתהיה לו מוטיבציה גבוהה לשמור עליו ולשמור על החדר במצב מצוין.

ספריות לחדרי ילדים

 

אולי תאהבו גם את

עיצוב אישי
סוגי ארונות

הבחירה בין ארון הזזה לבין ארון דלתות מהווה בחירה לא פשוטה, אולם באמצעות המומחים של חברת בול עץ תוכלו להגיע לבחירה הטובה והמתאימה ביותר בעבורכם.

קראו עוד »