חיפוש

תכשירים משני חיים – 3 מוצרים שאת חייבת להכיר

יש תכשירים שנכנסים לחיינו והופכים אותם מהקצה אל הקצה. כאלה שאנחנו קונות רק כדי לנסות ואז אחרי שימוש אחד ברור לנו שלא נוכל לחיות עוד בלעדיהם. ברגע שאנחנו מתמכרות אנחנו שואלות את עצמנו, איך לא סיפרו לנו על המוצר הזה קודם? אז בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! אז בואי ונכיר לך כמה תכשירים ששינו לנו את החיים, שאנחנו בטוחים שישנו גם את החיים שלך!

 

יש את החיים של לפני ויש את החיים של אחרי

כשאנחנו אומרים שאלה תכשירים שישנו את חייך, זה לא רק צורת ביטוי. אנחנו באמת מתכוונים לזה שהתכשירים האלה ישנו את חייך ויקלו על שגרת הטיפוח היום יומית שלך. כשאנחנו הכרנו את התכשירים האלה, זה היה לא פחות מאהבה משימוש ראשון. התוצאות של התכשירים הללו לא דומות לשום דבר אחר שהכרנו ועל כן, אנחנו כבר מתים לספר לך עליהם! אז בואו נפסיק לבלבל את השכל ונתחיל לדבר תכלס.

 

מסכת הבוץ של גלאםגלואו

את המסכה הזו, את לא רוצה לפספס. חברת גלאםגלואו העולמית ידועה ביכולותיה הכמעט קסומות לקחת את הפנים שלנו ולהעביר אותם מהפך שלם בעזרת מוצר תמים לכאורה. אך שום דבר לא הכין אותנו למסכת הבוץ של גלאםגלואו, או בשמה המלא Glamglow Supermud Clearing Treatment.

המסכה המעולה הזו היא מעין פעולת החייאה לפנים שלך והיא מסוגלת לקחת את הפנים שלך ממצב קטסטרופלי למצב של מינימום אנג'לינה ג'ולי על השטיח האדום. המסכה המדהימה הזו עוזרת עם סימני העייפות, מחליקה את העור, מאחדת את גוון העור ומטפלת בפגמי עור ברמה הגבוהה ביותר בשוק! את המסכה תוכלו להזמין עד הבית עכשיו באתר Glam42.

 

סרום אנטיפריז של ג'ון פרידה

בין אם השיער שלך חלק קרשים ובין אם השיער שלך מלא בתלתלים מושלמים, דבר אחד בטוח, אף אחת מאיתנו לא חסינה מול השערות הסוררות שקופצות לנו וגורמות לשיער שלנו להיראות מקורזל. אחת הדרכים היעילות ביותר לטיפול בשיערות הסוררות הללו, הוא סרום האנטיפריז של ג'ון פרידה.

הסרום הזה עשוי ברובו מסיליקונים ותמצית במבוק שמטרתם להכביד על השיער כדי שלא יוכל להתקרזל ולקפוץ. הסרום המדהים הזה לא רק יפתור את הקרזול הזמני, אלא גם יעטוף את השערה בשכבה מגנה שתסייע לה לשקם את השכבה המגנה הטבעית שלה.

 

ספריי הגוף מונלייט של אריאנה גרנדה

אוקיי לפני שאתן מפקפקות, תשמעו רגע את מה שיש לנו להגיד לכם! הבושם הזה של אריאנה הוא אחד מהבשמים בעלי הריחות הכי עדינים ונעימים בשוק הבשמים כיום וספריי הגוף שלו אפילו יותר מומלץ. את הספריי הזה תוכלו למצוא בחנויות הקוסמטיקה או ברשת במחיר ממוצע של 30-40 שקלים ולהשתמש בו בכל מקום אליו תלכו! הספריי המיוחד הזה יכול לשבת על כל בושם אחר מבלי לגרום לו לריח מוזר או לפגום בדומיננטיות שלו. ההפך הוא הנכון, הספריי הזה רק יחמיא לבושם שלכם והוא אפילו יכול לתפקד כבושם בזכות עצמו.

מסכת בוץ גלמגלאו

אולי תאהבו גם את