חיפוש

כמה זמן לוקח לבצע טיפול הרמת גבות

בימים האחרונים אנו קוראים בפורומים רבים וקבוצות פייסבוק שונות את השאלה שנכתבה בכותרת המדריך. מסתבר שנשים רבות רוצות לדעת כמה זמן אורך הטיפול של הרמת גבות שהפך להיות לנפוץ מאוד בתקופה האחרונה.

הדבר גרם לנו להבין כי עלינו להרים את הכפפה ולבדוק את העניין מקרוב, וכך עשינו. אתם מוזמנים ומוזמנות לקרוא את השורות הבאות בעיון רב כדי לגלות כמה זמן זה לוקח.

 

תכירו את המומחים שסייעו לנו להגיע למסקנה בנושא

רגע לפני שנציג בפניכם את התשובה לשאלה שנכתבה בתחילת המדריך, עליכם לדעת כי מדריך זה נכתב לאחר שפנינו אל מומחים בתחום. מדובר במי שעברו את ההליך בשנה האחרונה. הגענו אל אותם אנשים לאחר שפרסמנו סקר קצר והפצנו אותו ברחבי הרשת. בסקר הצגנו את עצמנו כמי שכותבים מדריכים בתחום הביוטי והסברנו את הרקע לשאלה הנבחרת.

לשמחתנו, מעל ל – 30 נשים וגברים בחרו להגיב על הסקר והם אפשרו לנו לקבל את התשובה המיוחלת. זו ההזדמנות שלנו להודות להם על התגובות. שכן, בזכותם, הנושא יעלה לכותרות ויאפשר לכל דורש לדעת מה משך הזמן של הטיפול המדובר.

 

אז כמה זמן לוקח לבצע טיפול הרמת גבות?

יכול להיות שגם אתם כמונו ציפיתם לקבל תשובה אחת לשאלה. אתם וודאי מבינים שאין זה המצב. שכן, ככל שהתעמקנו בתשובות שקיבלנו בנושא, התברר לנו שיש פרמטרים שונים שקובעים את משך הזמן של הטיפול.

הקריטריון הבולט ביותר נוגע להתמקצעות של המטפל. אם מדובר במי שעבר קורס עיצוב גבות ממש לאחרונה, ההליך עשוי לקחת לו יותר זמן. אם מדובר במי שכבר מקצוען בתחום – הוא יכול לבצע את ההליך תוך כמה רגעים ספורים. שכן, מדובר בהזרקה של בוטוקס.

 

תכירו את הטיפול מקרוב

אם אתם מתכננים לבצע טיפול הרמת גבות בקרוב, כדאי שתדעו שמדובר בהליך שנעשה על ידי הרדמה מקומית והזרקה של כמות קטנה שמתאימה בדיוק עבור המצב שלכם. הטיפול צפוי לארוך במקסימום כ – 15 דקות והוא צפוי לכלול גם את משך ההתארגנות של המטפל. טיפול זה מחזק את השרירים של המצח, מעכב את פעולת המשיכה שלהם כלפי מטה ובעצם מעלה אותם כלפי מעלה.

 

פרטים שחשוב שתדעו בנושא

אם הזמן חשוב לכם, עליכם לדעת כי אתם תצטרכו גם להגיע לפגישת ייעוץ לפני ההרמה. שכן, פגישה זו הכרחית לצורך תיאום ציפיות. כך שמדובר בעוד כמה דקות שעליכם לקחת בחשבון. במהלך הפגישה הזו יתוכנן הטיפול שלכם ויותאם לפי הרצונות שלכם והעבר הטיפולי שלכם בתחום.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם כמה זמן לוקח לבצע טיפול הרמת גבות. כעת, כשיש לכם את כל הפרטים, נותר לכם רק לפנות את הזמן המתאים ולבצע את הטיפול המדובר שיקנה לכם מראה צעיר. נאחל לכם בהצלחה רבה!

קורס עיצוב גבות

אולי תאהבו גם את