חיפוש

עשה ואל תעשה בקשר ארוך טווח

זוגיות היא העוגן של החיים שלנו, הבית החם ושלוות הנפש שלנו. אבל מה קורה כשדברים לא ממש מסתדרים, כשיש אי הבנות, כשפורצות מריבות או כשהזוגיות פשוט מתפרקת ואנחנו אפילו לא יודעים למה? במרכז מבינים זוגיות תוכלו להבין כיצד לתחזק את הקשר הזוגי כדי לחזק ולהדק אותו כדי שיוכל לעמוד בכל זעזוע ובכל אירוע ולצאת ממנו מחוזקים מתמיד. במאמר זה נעניק לכם מספר כללי עשה ועל תעשה בקשר ארוך טווח כדי שתמיד יהיה לכם בית חם ואוהב וזוגיות חזקה ותומכת. 

 

מרכז מבינים זוגיות

מרכז מבינים זוגיות בהנהלתו של ליאור גור מעניק סדנאות, הרצאות וקורסים בתחום הזוגי על מנת להעניק לכם סל כלים רחב וגדול כיצד למצוא קשר זוגי נכון, כיצד להעמיק ולחזק קשרים זוגיים וכיצד למנוע מטלטלות וזעזועים שונים לפרק לכם את הקשר הזוגי. בעיות בזוגיות הן לא גזירת גורל ויש דרכים להתמודד איתן בצורה בריאה וטובה שרק תחזק את האהבה ותאפשר לכם לחזור ביחד הביתה אל הבית החם.

מערכות יחסים

עשה ואל תעשה בקשר ארוך טווח

קשר ארוך טווח דורש תשומת לב ותחזוקה תמידית. יש כל העת להמשיך לחזק ולהעמיק את הקשר ואף פעם לא להזניח אותו כדי שבכל שלב בחיים שלכם, בין אם עוברת עליכם תקופה טובה או רעה, תוכלו לקבל את כל התמיכה והעידוד מבן או בת הזוג ולהתחזק ביחד נגד כל הקשיים. להלן כללי עשה ואל תעשה בקשר ארוך טווח:

 

עשה

  • הכרת תודה – הענקת חיזוקים, שבחים ומילים חמות לבן או בת הזוג הם חיוניים לחיזוק והעמקת הקשר ביניהם.
  • התחשבות – גם אם עובר עליכם יום קשה, גם אם אתם עייפים ומודאגים, התחשבו בבן או בת הזוג שגם הם עוברים את אותו הדבר בדיוק.
  • פתרון בעיות באמצעות משא ומתן – אף פעם אל תכפו את רצונכם על בן או בת הזוג, ומן הצד השני גם אין צורך שאתם תעשו זאת. פתרון בעיות באמצעות משא ומתן מבטיח שכל אחד יצא עם תחושה ששמעו והבינו אותו.

מערכת יחסים

אל תעשה

  • אל תאשימו – גם אם זאת לא אשמתכם, אתם שניכם אחראים ושניכם צריכים להתמודד עם מה שזה לא יהיה כאיש אחד.
  • אל תצעקו – גם אם אתם מאד כועסים, הרמת הקול רק מונעת תקשורת איכותית ויוצרת התנגדות של הצד השני לנסות ולהבין אתכם.
  • אל תציבו תנאים – אף פעם אל תציבו תנאים לבן הזוג שמאלצים אותו לוותר על משהו שהוא אוהב או צריך, בזוגיות טובה יש מקום להכל.

 

זוגיות טובה מתחילה בכם

מרכז מבינים זוגיות בהנהלתו של ליאור גור הוקם במטרה להוות בית חם לכל מי שעדיין מחפש אהבה ורוצה ללמוד איך יוצרים זוגיות חמה ואוהבת. באמצעות סדנאות, קורסים והדרכות אישיות תוכלו סוף סוף למצוא את מה שאתם מחפשים.

מערכת יחסים

אולי תאהבו גם את