חיפוש

הדברת עשבים מקצועית – איך עושים זאת?

הגינה והחצר שלכם, כמו כל חלק אחר בבית דורשות תחזוקה וטיפוח כדי שימשיכו להיות נעימות וביתיות. לכן גם את הגינה והחצר, צריך להדביר מפעם לפעם. ההדברה בחצר ובגינה חשובה במיוחד מאחר שיש שם עשבייה שדורשת טיפול. בעשביית הגינה בחצרכם לרוב אתם משקיעים כספים או משלמים לגנן ומוציאים אנרגיה ומימון – ובעקבות בעיה של מזיקים היא עשויה להיהרס. לכן מומלץ מאד לדאוג להדברה באופן תדיר, שתמנע ממזיקים לשרוץ בגינתכם ותדאג שתמשיכו ליהנות מהגינה ומיופייה.

מומלץ מאד שהדברת העשבים תעשה על ידי מקצוענים מוסמכים, שיבטיחו יעילות בטיפול מהיר ואיכותי.

לפניכם כל מה שצריך לדעת על הדברת עשבים מקצועית ואיך עושים את זה.

 

מה חשוב לדעת ולעשות כדי להבטיח את מקצועיות הדברת העשבים?

כל מדביר עובד בשיטות שונות, אך בהדברת עשבים ישנם כמה נקודות ברזל שחשוב מאד לעקוב אחריהן ולבצע. כדי לוודא הדברת עשבים מקצועית באמת, יש לבחון מספר פרמטרים ולהתנהל עם העשבייה וסוג ההדברה המתאים לה בהתאם.

לעוד מידע ופרטים היכנסו לאתר – hadbarott.co.il. חשוב לשים לב לדגשים הבאים בעת בחירת הדברת עשבים מקצועית:

 

התאמת ההדברה לגינה

למעשה, ישנן שיטות שונות ורבות להדברת העשבייה בגינה ובחצר. כל מדביר נוהג להשתמש בשיטות אחרות אך חשוב למצוא את המדביר הנכון שייקח בחשבון מספר פרמטרים. כך תבטיחו הדברה יעילה ובטוחה, שתבטיח שלא בזבזת את כספיכם והדברתם את הגינה בצורה המקצועית ביותר. חשוב לשים לב ששיטת ההדברה והחומרים בהם משתמש המדבר מתאימות לסוג הקרקע, העשב, ולסוג מזג האוויר. שימוש בשיטות שאינן מתאימות למצב הגינה יבטיחו תוצאות מקצועיות ויעילות פחות.

 

סוג הצמח

לפני ההדברה יש צורך לשקול מהם סוגי הצמחים הנמצאים בגינה, מאחר ולכל סוג אחר של צמח יש שיטות יעילות אחרות להדברה. חשוב להבין האם הצמח רב שנתי או חד שנתי, מה סוג העלים שלו, מאחר וכל אפיון אחר יביא שיטה אחרת מומלצת להדברה.

 

מה הם סוגי ההדברה השונים להדברת עשבים מקצועית?

למעשה, ישנם מספר סוגים של חומרים להדברת עשבים, כל אחד מתאפיין בתכונות שונות ובהתאם יעודים שונים. כדאי להכיר את הסוגים השונים כדי לדעת מה לבחור ולאן לכוון:

 

  1. חומרי הדברה צורבים – חומרי הדברה אלו צורבים ושורפים את העלה וכך מביאים למותו של הצמח בתהליך איטי. יש לדעת כי חומרים אלה מתאימים יותר לצמחים חד שנתיים.
  2. קוטל עשבים מונעי הצצה – מדובר בחומר הדברה שמרוסס על האדמה עצמה כשהיא עוד ריקה וחשופה וכך מונע הצצה ונביטה של צמחים החוצה מהמקום המרוסס.
  3. קוטלי עשבים משולבים – חומרי הדברה אלה מכילים חומרים מכמה מהסוגים המופיעים כאן ברשימה זו. שימוש כזה יכול לחסוך זמן שכן משלב כמה מטרות בריסוס אחד.
  4. קוטל עשבים סיסטמתיים – חומרי הדברה אלה נעים במערכות ההובלה של הצמחים ומגיעים כך ממקום הריסוס, אל כל אברי הצמח.
  5. קוטלי עשבים בררניים – אלה קוטלי הדברה בררניים שיכולים להדביר צמח ממשפחה אחת בלי לפגוע באחרת.

 

איש הדברה מדביר עשבים

אולי תאהבו גם את