חיפוש

הדברת עכברים – מה ההבדל בין חולדה לעכבר?

אם נתקלתם בעכברים או בחולדות בביתכם או במקום העבודה, כנראה שהגיע הזמן לפעול ולהזמין שירותי הדברות. ואם אתם מעדיפים שלא להדביר, תוכלו גם להסתייע במספר פטנטים שאנחנו עומדים לציין כאן בפניכם. הנה הטיפים להתמודדות עם חולדות ועכברים. כמו כן, מה ההבדלים ביניהם?

בין אם אתם צריכים שירוי הדברה או לכידת עכברים, אתם פועלים נכון. בסופו של דבר, בני אדם ועכברים לא אמורים לחלוק את אותה סביבת המגורים. נכון שאפשרי גם לגדל עכברים כחיות מחמד, אבל אלו יהיו עכברים מסוגים שונים, עכברי מחמד. רגע לפני קריאה אל מדביר מוסמך להדברת עכבר, מה חשוב לדעת? הנה כל המידע לפניכם.

 

מתי הדברת מזיקים היא אפשרית?

הדברת מזיקים היא אפשרית כל עוד המזיק אינו מוגדר בחוק כחיה מוגנת. בניגוד ללטאות ונחשים, עכברים הם לא חיה מוגנת וניתן להדביר אותם. כמו כן, חולדות הן לא חיות מוגנות גם הן. לפני הדברת עכברים, יהיה חשוב לדעת אם אתם נתקלתם בביתכם בעכבר או חולדה.

ראשית, חשוב לזכור כי הגדלים של שני היצורים האלו הם שונים לחלוטין. עכברים, ככלל, הם יותר קטנים באופן משמעותי מחולדות. עכבר בדרך כלל בצבע אפור או שחור, אם כי העכברים הכי נפוצים בישראל הם בצבעי אפור. לרוב, חולדות יהיו בצבעים כהים יותר.

 

קשה להתבלבל בין חולדות לעכברים

בסופו של דבר, קשה מאוד להתבלבל בין עכברים לחולדות. מאחר שהחולדות הן הרבה יותר גדולות, הן גם קצת יותר מסוכנות לבני אדם. אבל אין סיבה להילחץ, חולדה לא אמורה לתקוף בני אדם. רק אם היא מרגישה סכנה.

בואו נגיד ככה, אל תנסו לתפוס חולדה בידיים חשופות בביתכם. זה יוביל לנשיכה ולהעברת מחלות ככל הנראה. לא חובה להידבק במחלות מהחולדה, אבל זה בהחלט אפשרי. אם אתם צריכים הדברת חולדות בביתכם, אנחנו ממליצים על השוואת מחירים בין מדבירים מוסמכים.

 

לאתר את חברת הדברת המזיקים שלכם בקליק

ישנן לא מעט חברות הדברה להדברת עכברים וחולדות, ככה שלא יהיה לכם יותר מדי קשה לאתר את ההדברה שלכם. לאחר שאתם מאתרים מספר חברות הדברה מוסמכות, יהיה חשוב להשוות בין הצעות המחיר השונות.

לאחר שסקרנו את הרשת, בחרנו להביא בפניכם את חגרת קסם הדברות מזיקים. קסם הדברות היא חברת הדברה של מדבירים מורשים ומוסמכים בלבד. בין אם תצטרכו הדברת מזיקים מסוג כזה או אחר, אתם תוכלו להסתייע במדבירים המוסמכים של קסם הדברות בכל הארץ.

לאחר אבחון של סוג המזיק שפלש אל ביתכם, קסם הדברות יתאימו אליכם את שיטות ההדברה המומלצות ביותר. כך יהיה ניתן להיפטר מהמזיקים לתמיד. ודבר אחרון, תמיד כדאי לוודא שאתם מקבלים שירותי הדברה עם אחריות עליה. אם המזיקים לא נטשו את המבנה, חברת ההדברה תחזור לסיים את עבודתה בד"כ.

עכבר מכסה עיניים

אולי תאהבו גם את