חיפוש

איך לבדוק האם החוקר הפרטי שבחרתי הוא מקצוען?

שירותי חוקרים פרטיים נדרשים לשם התמודדויות שונות ומשונות עם מגוון נושאים אישיים, עסקיים ומשפטיים. חוקר פרטי איכותי יספק לכם את המידע שדרוש לכם, ולעיתים גם ימנע ממתחרים עסקיים או מיריבים אחרים גישה למידע זה, שאין ברצונכם לשתף עם אנשים אחרים. חוקר פרטי שעושה את עבודתו בצורה טובה יכול לעזור לכם בצורה משמעותית מאוד, ולכן חשוב מאוד לבחור את חוקר מקצועי, אבל איך עושים את זה? התשובות לפניכם. 

 

מתי נשתמש בחוקר פרטי?

חוקרים פרטיים עוסקים במגוון רחב של פעילויות שונות, שהמשותף להן הוא שבכולן נדרשת חקירה מסוג זה אחר. בדומה לחוקרים משטרתיים, החוקר הפרטי משתמש במגוון רחב של אמצעים כמו האזנה, מעקב וחקירה של עדים, בכדי למצוא מידע מועיל למי ששכר אותו. ניתן לשכור חוקר פרטי למתן עזרה במקרים של גירושין, תחרות עסקית, גניבות מבתי עסק, גניבת מידע עסקי ועוד.

אם יש לכם צורך בחוקר פרטי מסיבה זאת או אחרת, דוד חוקר פרטי ישמח לעמוד לשירותכם. בנוסף לכך ריכזנו לכם מספר פרטים שיש לבדוק לפני ששוכרים חוקר פרטי.

 

האם יש לחוקר רישיון וביטוח?

חוקרים פרטיים במדינה ישראל מחויבים במעבר של מבחן ממשלתי ובעמידה בתנאים של סטאז' במשרד חוקרים פרטיים מוכר. רק צירוף של שני התנאים האלה מוביל לקבלת רישיון של חוקר פרטי, ומאפשר רכישת ביטוח של חוקרים פרטיים. חשוב מאוד לבדוק האם החוקר שאת שירותיו תרצו לשכור, מחזיק ברישיון בתוקף ובביטוח מתאים. אסמכתאות אלה יעזרו לכם להבין שאתם עומדים בפני מקצוען.

 

מה הניסיון של החוקר בעבודה מול גורמי אכיפה ומשפט שונים?

חשוב מאוד לוודא שהחוקר שאת שירותיו תרצו לשכור הוא בעל ניסיון רציני בעבודה מול גורמים שונים במשטרה, בפרקליטות ובמערכת המשפט עצמה. ניסיון בעבודה מול גורמים אלו יגרום לכך שהתוצרים שתקבלו מהחוקר יהיו ברמה גבוהה יותר, ויעזרו לכם לממש את המטרה שלשמה שכרתם את החוקר הפרטי.

 

מה היה הניסיון של לקוחות עבר עם החוקר הפרטי?

איתור לקוחות עבר של החוקר הפרטי ולקיחת רשמים מהם, זהו אחד מהכלים היעילים ביותר לבדיקה של חוקר פרטי. כדאי לשאול את הלקוחות האם היו מרוצים מהעבודה עם החוקר? האם הוא ביצע את המשימות בצורה יעילה? מה הייתה עלות שכרו? ואיך היה השירות שסופק להם ברמה הבין אישית? מענה על שאלות אלה יגלה לכם האם מדובר בחוקר מקצוען או לא.

 

איך לבדוק את היכולות של חוקר פרטי? – סיכום

חוקרים פרטיים הם חוקרים עצמאיים שעובדים בדומה לחוקרי משטרה רגילים. ניתן לשכור את שירותיו של חוקר פרטי בכדי לגלות מידע חשוב בנושא העסקי, הזוגי או האישי. בכדי לוודא שהחוקר שאותו שכרתם הוא מקצוען, יש לברר האם יש לו תעודה וביטוח, האם יש לו ניסיון עשיר בעבודה מול גופי האכיפה והמשפט, ואיך לקוחות עבר מרגישים לגבי העבודה איתו.

דוד חוקר פרטי

אולי תאהבו גם את