חיפוש

כך תגלי אם הוא בוגד בך

חושדת שהגבר שלך מסתיר ממך משהו? מפחדת שהוא בוגד בך מתחת לאף ואין לך מושג? הנה כמה רמזים שעשויים להצביע על העובדה החד משמעית – הגבר שלך בוגד בך.

כל מערכת יחסים בבסיס שלה אמורה להיות מושתת על אמון ורצון להיות רק האחד עם השני ולא עם אנשים אחרים.

אך לא תמיד המצב מתקדם כך וזוגות מוצאים עצמם מפרקים את החבילה, או ניגשים לטיפול זוגי בעקבות בגידה של אחד מבני הזוג בשני. אמנם נראה כי בן זוג אשר עובד על להסתיר את המצב גם יצליח, אך יש כמה סימנים שבהחלט אמורים להדליק לך נורה אדומה על המצב.

 

מתעסק הרבה בטלפון או במחשב ומסתיר

מן הסתם, על מנת שהגבר יבגוד בך חייב להיות לו שיח עם האישה האחרת בעזרת הטלפון או המחשב. באם את מזהה שהוא מבלה זמן רב בהתעסקות בטלפון או במחשב (יותר מהרגיל או שחל שינוי לאחרונה) יש מצב שהוא באמת מתעסק בשיח עם האחרת. יתרה מכך, באם הוא מסתיר או חרד לגבי מה שיש לו שם.

 

מתחנף או עצבני

שינוי פתאומי וחד בהתנהגות של בן הזוג לשני הצדדים – חנפנות יתר או עצבים מוגזמים גם כן יכולים לנבוע כתוצאה מכך שלגבר פתאום יש חלופה אלייך מה שמאפשר לו להיות נרגן כלפייך או דווקא להבליט את רגשות האשמה שלו בצורת חנפנות יתר.

 

משנה את ההתעסקות במראה

כאשר זוגות נמצאים כבר זמן רב ביחד, נהיה להם פחות אכפת איך הם נראים ומה הם לובשים בעיקר כי הם כבר זוג הרבה זמן ולא צריכים להמשיך להרשים או לכבוש את לב בן הזוג. זאת פחות נכון בעבור בגידה – באם בן הזוג פתאום מתעסק המון במראה שלו, קונה בגדים חדשים או מתארגן זמן רב לפני יציאה לפגישת עבודה, זאת ללא ספק נורה אדומה.

 

תשאלי את המומחים

סימני זיהוי בהחלט יופיעו אך ישנה דרך לגלות באופן ברור וגורף האם הוא אכן בוגד בך וזאת כמובן פנייה לחוקרים פרטיים כדוגמת https://www.ibpi.org.il שישתמשו בכל שיטות החקירה המקצועיות שלהם על מנת לגלות האם הוא באמת בוגד בך ואפילו עם מי.

זה כמובן מוצא עבור מי שמעוניין להפעיל את השיטה הזאת, כדאי לנסות להבין קודם האם האינטואיציה שלך באמת מצביעה לשם.

כל הסימנים הללו יכולים להצביע על בגידה אך גם יכולים להצביע על משברים אחרים בחיי הזוגיות שלכם וגם את זה כדאי לבדוק.

בכל מקרה, הראיה החותכת תגיע בעזרת עימות עם בן הזוג, או לחילופין, פנייה לחוקר פרטי אשר יברר מה בן הזוג עושה ומדוע ההתנהגות שלו השתנתה כך פתאום. חושדת בבן הזוג שלך שהוא בוגד? הגיע הזמן לעשות משהו אקטיבי בנידון ולגלות את האמת.

בן זוג בוגד

אולי תאהבו גם את