חיפוש

באילו כלים משתמש המנעולן?

מנעולנים הם אנשי מקצוע המעניקים מגוון שירותים הקשורים למנעולים ואבטחה. מפתיחת מנעולים ועד התקנת מערכות אבטחה הייטקיות, מנעולנים מסתמכים על מגוון כלים שיעזרו להם לבצע את עבודתם. במאמר זה נסקור כמה מהכלים החשובים ביותר שמנעולן משתמש בהם.

 

סט פיק

הכלי הראשון בו משתמש מנעולן הוא סט פיק. סט כלים מיוחדים זה משמש לפתיחת מנעולים ללא שימוש במפתח. הסט כולל מפתחות וכלים מיוחדים אחרים המשמשים לתפעול הפינים בתוך המנעול. זהו כלי חשוב מאוד בארסנל של המנעולן, שכן הוא מאפשר לו לפתוח מנעולים מבלי לפגוע בהם.

 

פטיש

הכלי השני בו משתמש מנעולן הוא פטיש מנעולים. פטיש מיוחד זה משמש כמאלץ פתיחת מנעולים שנתקעו או שקשה לפתוח אותם בדרך אחרת. זהו פטיש כבד המיועד לשימוש עם מגוון כלים, כגון אזמלים. פטיש המנעולן משמש גם להתקנת מנעולים ופריטים נוספים, כמו צירי דלתות.

 

מקדחה

הכלי השלישי בו משתמש מנעולן הוא מקדחה. כלי זה משמש לקידוח חורים במנעולים ובמשטחים קשים אחרים. הוא משמש גם ליצירת מפתחות מותאמים אישית על מנת להתאים למנעולים מיוחדים. זהו כלי חשוב בארסנל של המנעולן, שכן הוא מאפשר לו לעבוד עם סוגי מנעולים שונים וליצור מפתחות מותאמים אישית שיתאימו לו.

שכפול מפתחות

שכפול מפתחות

הכלי הרביעי בו משתמש מנעולן הוא מכונת מפתחות. כלי זה משמש לשכפול מפתחות. יש לו מגוון ראשי חיתוך המאפשרים לו לחתוך מגוון מפתחות שונים. גם זה כלי חשוב מאוד בארסנל של המנעולן, שכן הוא מאפשר לו לשכפל במהירות מפתחות ולספק אותם ללקוחות.

 

מסור חשמלי

הכלי החמישי בו משתמש מנעולן הוא מסור חשמלי. כלי זה משמש לחיתוך לוחות מתכת, כגון אלו המשמשים בכספות ובכספות. זהו מסור כבד שנועד לחתוך מתכת במהירות וביעילות. זהו כלי חשוב מאד לכל פורץ מנעולן שכן הוא מאפשר לחתוך במהירות לוחות מתכת וחומרים אחרים על מנת לקבל גישה לכספת או לכספת.

 

למה מנעולן זקוק לכל הכלים הללו?

  1. כדי לקבל גישה לסוגים שונים של מנעולים: מנעולנים זקוקים למגוון רחב של כלים כדי לקבל גישה לסוגים שונים של מנעולים. מנעולים שונים דורשים כלים שונים, ככל שיש למנעולן יותר כלים, כך הוא יכול לפתוח יותר מנעולים.
  2. כדי ליצור ולהתקין מגוון מנעולים: כדי ליצור ולהתקין מגוון מנעולים יש צורך במגוון כלים, כגון, כלים לחיתוך, כיפוף ועיצוב מתכת, וכן כלים לקידוח, הקשה ומדידה. החזקת הכלים הנכונים לעבודה חיונית, מקצועית ומוצלחת.
  3. לתיקון מנעולים: מנעולנים זקוקים למגוון רחב של כלים הכוללים בין היתר כלים לפירוק מנעולים, החלפת חלקים שבורים, התאמת מנגנונים פנימיים ועוד. החזקת הכלים הנכונים מאפשרת למנעולן לאבחן ולתקן מנעולים במהירות ובדייקנות.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, אלו הם רק חלק מהכלים בהם משתמש פורץ מנעולים. ישנם עוד הרבה כלים מיוחדים המשמשים מנעולנים על מנת לספק את שירותיהם. מסט הפיק ועד למכונת שכפול המפתחות, כלים אלו חיוניים עבור כל מנעולן על מנת לספק את שירותיו אז אם אתם מחפשים מנעולן בנתיבות, אין ספק שויטלי הוא האיש עבורכם.

מקדחה

אולי תאהבו גם את

פורץ מנעולים
כיצד מתקנים מנעול רכב?

כשמתקלקל המנעול של הרכב זה יכול לבוא לידי ביטוי בכמה צורות ולעיתים נוכל לתקן זאת בעצמנו. יחד עם זאת, במקרים רבים יהיה מדובר בתקלה רצינית

קראו עוד »
איך בוחרים גלופה לחולצה?

אז קיבלתם את ההחלטה המושלמת עבורכם והחלטתם לעשות לעצמכם או לקבוצה שלכם חולצה מודפסת שתייחד אתכם. עכשיו נשאר להחליט איך אתם רוצים שהחולצה תיראה ומה

קראו עוד »
שרברב
אינסטלטור מקצועי בשרון

איזור השרון הפך בשנים האחרונות לאיזור שוקק חיים, שבו נמצאים גם חבר'ה צעירים וסטודנטים, גם משפחות עם ילדים קטנים וגדולים כאחד, וגם זוגות של אנשים

קראו עוד »
עיגול של אינפורמציה
5 טיפים לניסור בטון

חיתוך בטון זו משימה קשה, שדורשת את מירב הדיוק, הסבלנות והמיומנות. התהליך כולו מבולבל עוד יותר כשאתה שוקל את העובדה שלעתים קרובות יש לך רק

קראו עוד »