חיפוש

איך בוחרים גלופה לחולצה?

אז קיבלתם את ההחלטה המושלמת עבורכם והחלטתם לעשות לעצמכם או לקבוצה שלכם חולצה מודפסת שתייחד אתכם. עכשיו נשאר להחליט איך אתם רוצים שהחולצה תיראה ומה תרצו להדפיס עליה. ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם להחליט

 

בחרו סוג גלופה

מה הכוונה בסוג גלופה? בעצם תרצו קודם כל להחליט מה אתם רוצים שיודפס. תוכלו לבחור האם תרצו להדפיס איזה משפט עם משמעות מיוחדת, ציור מיוחד שציירתם או שמישהו צייר עבורכם, או תמונה שצילמתם ממקום יפה.

כמובן שכל האפשרויות קיימות וזמינות עבורכם ותוכלו גם לבחור לשלב בין כלל האפשרויות. במידה ואתם מתלבטים איך יראה כל סוג על החולצה, תוכלו לבקר באתר גלופות לחולצות – ג'אקו, ולראות שם מתוך מגוון הדוגמאות המוצעות באתר.

 

בחרו עיצוב

אחרי שבחרם את סוג הגלופה, זה הזמן לעצב אותה. מה זאת אומרת לעצב אותה?
למשל אם בחרתם בתמונה מסוימת או שבא לכם לעשות קולאז' של תמונות, תרצו לעצב את כל התמונות יחד ואולי להוסיף להן צורות, פילטר, כיתוב. עיצוב הגלופה יהיה רלוונטי גם אם בחרתם בכיתוב כלשהו ואז תצטרכו לבחור גופן, ניקוד ועוד.

העיצוב כמובן תלוי בטעם האישי שלכם ולכן הכי חשוב שיקלע למה שאתם אוהבים. כמובן שתוכלו להתייעץ עם המקום ממנו תזמינו את החולצה לגבי איך יראה העיצוב בהדפסה על חולצה.

 

חשבו על גודל הגלופה

כשמדובר בגלופה הגודל כן קובע. גודל הגלופה צריך להיות מותאם כמובן למידת החולצה, אבל גם תלוי בכמה בולט אתם רוצים אותו. יתכן ותרצו שהגלופה שלכם תבלוט ותתפרס על כל החולצה, אבל אולי תרצו דווקא שהגלופה לא תהיה גדולה מידי.

 

דאגו שתהיה לכם חולצה "משמעותית"

חולצות מודפסות יהיו תמיד בעלות משמעות עבורכם, כיוון שאתם מעצבים אותן. חשבו על מה המשמעות של החולצה שלכם – אולי תרצו למשל לנצור זיכרון ולהדפיס תמונה מיוחדת? יכול להיות שמדובר בחולצות עבור החתונה של החבר הכי טוב שלכם? בכל מקרה, קחו בחשבון שהמשמעות של החולצה תשפיע על הגלופה שתבחרו.

לכן כדאי לחשוב על המטרה שלשמה החלטתם להדפיס חולצה ובחרו את הגלופה בהתאם. כמובן שיכול להיות שתרצו סתם להדפיס חולצה שתתאים לטעם האישי שלכם ותהיה מיוחדת עבורכם, אבל גם כאן זוהי מטרה של החולצה וכך תשאבו רעיונות לגלופה.

 

התאימו צורה וצבע

כשאתם בוחרים גלופה חשוב שתתאימו אותה לחולצה שאתם רוצים להדפיס עליה. במקרה הזה זה תלוי האם יש לכם צורה וצבע של חולצה שאתם לא יכולים להתפשר עליהם.

אם באמת לא ניתן להתפשר ולמשל תצטרכו חולצה בצבע לבן, הגלופה צריכה להיות מותאמת באופן כזה שיראו אותה ושתשב טוב על החולצה. תוכלו גם לבחור הפוך – לבחור קודם גלופה ורק לאחר מכן חולצה. בכל מקרה, כדאי ששניהם יהיו מותאמים על מנת שתקבלו את החולצה המושלמת.

 

חולצה לבנה

אולי תאהבו גם את

דלת
באילו כלים משתמש המנעולן?

מנעולנים הם אנשי מקצוע המעניקים מגוון שירותים הקשורים למנעולים ואבטחה. מפתיחת מנעולים ועד התקנת מערכות אבטחה הייטקיות, מנעולנים מסתמכים על מגוון כלים שיעזרו להם לבצע

קראו עוד »
פורץ מנעולים
כיצד מתקנים מנעול רכב?

כשמתקלקל המנעול של הרכב זה יכול לבוא לידי ביטוי בכמה צורות ולעיתים נוכל לתקן זאת בעצמנו. יחד עם זאת, במקרים רבים יהיה מדובר בתקלה רצינית

קראו עוד »
שרברב
אינסטלטור מקצועי בשרון

איזור השרון הפך בשנים האחרונות לאיזור שוקק חיים, שבו נמצאים גם חבר'ה צעירים וסטודנטים, גם משפחות עם ילדים קטנים וגדולים כאחד, וגם זוגות של אנשים

קראו עוד »
עיגול של אינפורמציה
5 טיפים לניסור בטון

חיתוך בטון זו משימה קשה, שדורשת את מירב הדיוק, הסבלנות והמיומנות. התהליך כולו מבולבל עוד יותר כשאתה שוקל את העובדה שלעתים קרובות יש לך רק

קראו עוד »