חיפוש

תהליך מיתוג עסקי – מיתוג עסק מתחיל שעתה נפתח

מיתוג מקצועי יכול להיות רלוונטי גם עבור עסק שרק הרגע התחיל את הפעילות המסחרית שלו. אבל מה צריך להיות השלב הראשון, עם מי אפשר להתייעץ וכמה כל זה עולה? הנה המדריך המלא המטרה של מיתוג עסקי היא לייחד את העסק מהמתחרים. הייחודיות של העסק חשובה, כי היא מגדילה את הסיכוי לכך שהלקוחות יבחרו במוצר או בשירות הספציפיים ולא במוצרים או בשירותים מקבילים.

מעבר לכך, המיתוג חייב להיות חלק בלתי נפרד מתהליך ההקמה של העסק. מיד כאשר העסק נפתח, המיתוג קובע מה הלקוחות יחשבו על העסק והם הם ייתנו לו עדיפות בכל מקרה של דילמה או התלבטות.

 

איך מבצעים מיתוג מצליח?

בעלי עסקים שרק מתחילים את הפעילות המסחרית שלהם בדרך כלל לא יכולים להקדיש זמן, אנרגיות ומאמץ לנושא החשוב של מיתוג. מצד שני, אסור להם כאמור לוותר עליו. כאן נכנסים לתמונה שירותי מיתוג של חברה מקצועית כגון BRANDWIZ ולכן הם צריכים לקבל עדיפות. כאשר חברה מקצועית מעורבת במיתוג, השמיים הם הגבול.

 

מהם שלבי המיתוג המומלצים?

השלב הראשון במיתוג מקצועי המבוצע על ידי חברה מיומנת גם עבור עסק חדש הוא אפיון קהל היעד והלקוחות. בגלל שכל מיתוג חייב להיות מוקפד וייחודי, יש לבדוק מראש למי הוא פונה. בין היתר, בטופס האפיון ניתן לציין פרטים על לקוחות פוטנציאליים ובהם גיל, מקום מגורים, מעמד סוציו אקונומי, העדפות אישיות, הרגלי שימוש במוצר או בשירות וכן הלאה. ככל שיש יותר פרטים באפיון, כך המיתוג יהיה יותר מדויק.

 

איפה מפרסמים את המיתוג?

מיתוג עסק מתחיל שרק עתה נפתח חייב להתבצע על גבי הפלטפורמות המתאימות. יש הבדל בין מיתוג שמבוצע על גבי רשת האינטרנט בלבד, לבין מיתוג לעסקים חדשים שכולל בתוכו פרסום בשלטי חוצות או פרסום גרילה ברחובות הערים הגדולות. בכל אחד מהמקרים האלה, הפלטפורמה שבה משתמשים כדי לבצע את המיתוג לא פחות חשובה מאשר המסר שאותו מנסים להעביר.

 

כמה עולה למתג עסק חדש?

המון בעלי עסקים חדשים מתלבטים לגבי מיתוג בגלל שיקולי תקציב. אז נכון שעל העסק החדש להכניס את ההוצאות על המיתוג לרשימת שאר ההוצאות, אבל כאן כבר מדובר בהשקעה משתלמת. אם המיתוג נעשה בצורה מוצלחת ומדויקת, הוא צפוי להביא עוד לקוחות וכמובן גם להגדיל את ההכנסות. זה היתרון האמיתי של המיתוג ולכן שווה להשקיע בו.

 

כמה זמן עובר עד שרואים תוצאות?

עסקים חדשים שרק עכשיו החלו את הפעילות המסחרית שלהם צריכים לשלב את המיתוג במאמצי גיוס כוח האדם, תמחור המוצרים או השירותים וכמובן תהליכי הפרסום והשיווק. בסנכרון בין כל הפעולות האלו מול חברה מקצועית, גם עסק חדש יראה תוצאות מהר ובצורה טובה מכפי שהוא העז לדמיין.

מיתוג עסקי

אולי תאהבו גם את