חיפוש

מתי מומלץ לרכוש שמיכה עם שרוולים

אזהרת טרנד לוהט לקראת החורף הקרוב – שמיכת שרוולים. מה זה בעצם? איך לבחור את השמיכה הבאה שלכם בצורה חכמה? ועוד כמה טריקים, למי שמעוניין לחפש ולרכוש כרבוליות.

 

מה זה שמיכת שרוולים?

כרבוליות או שמיכות שרוולים, הפכו למוצר פופולרי בסתיו האחרון, ולמי שלא מכיר את הטרנד – זה הזמן להיכרות. אם בעבר הייתם מתכסים בשמיכה ואז מתקשים לגשת למשקה, אל השלט או אפילו ללטף את בן הזוג, נמצא הפתרון! מדובר בשמיכה הנקראת גם כרבולית, שיש לה שני שרוולים לידיים, לעתים גם כובע או שרוך לקשירה סביב המותניים. היא מגיעה בגודל של שמיכה זוגית, או יחיד, והיתרון הגדול שלה הוא היכולת להניע את הידיים בצורה חופשית, בזמן שאתם מכוסים.

 

מתי כדאי לקנות אותה?

האמת ששמיכת שרוולים טובה לכל עונה ועת. אמנם הכי מומלץ לרכוש אותה לקראת הסתיו או החורף, כי אז השימוש בה גדול יותר. מצד שני, אפשר להשתמש בה גם בקיץ כשהמזגן מקפיא את הבית. מעבר לכך, בעונות החמות תשיגו אותה במחיר טוב יותר.

 

מה חשוב לבדוק לפני קנייה

יש לזכור כי שמיכה עם שרוולים היא גאדג'ט מגניב שמטרתו חימום ונוחות, לכן קודם כל חשוב לשים לב מהו סוג הבד. חפשו אחרי בדים שהם קלים ורכים כמו למשל פליז, מיקרופייבר, כותנה מלאה וכו'. אלו יבטיחו נוחות ורכות. מעבר לכך, נרצה לבחון את גודל השמיכה. אפשר למצוא שמיכות בגודל של אדם אחד או בגודל זוגי. כמובן, שגם שמיכה זוגית היא עבור אדם אחד כיוון שיש לה רק שני שרוולים, אבל היא תצליח לכסות אתכם יותר טוב ואולי לפרגן קצת כיסוי לרגלי בן/ת הזוג. את השמיכות ניתן להשיג אונליין, בחנות הממוקמת בארץ או בחו"ל, לכן יש לבדוק מהו זמן המשלוח. אם תזמינו את השמיכה בתחילת החורף והמשלוח יגיע תוך חודשיים, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם שמיכת חימום בקיץ. עשו את השיקול הנכון.

 

הוזלת המחיר עקב כמות

כשאתם קונים יותר, אתם חוסכים. בחלק מהחנויות ניתן למצוא מבצעים של 1+1 או לחילופין שמיכה ראשונה במחיר מלא ואת השנייה תקבלו במחיר מוזל. זאת כמובן כדי שתוכלו להשקיע גם בפרטנר/ית שלכם ולרכוש להם אחת גם. מבצע נוסף יעניק הוזלה עקב הכמות שתקנו, זאת אומרת ככל שתוסיפו עוד שמיכות לסל הקניות, המחיר לכל יחידה יפחת. לכן, אם אתם שוקלים לקנות שמיכת כרבולית, חישבו על אנשים נוספים בחייכם שיכולים ליהנות מהמתנה כמו למשל חברים שאתם ישנים אצלם לעתים תכופות, או הקבוצה איתה אתם נפגשים בכל יום חמישי לראות סרט וכו'. כך, תוכלו לחסוך ולפרגן לאהוביכם במקביל.

 

מיתוג המוצר

קיימת אפשרות לקנות את שמיכות הכרבולית ולמתג אותן עם תפירה/ רקמה של שמות, או של שם וסמל החברה. כך, תוכלו להפוך את השמיכה למתנה אישית עבור חברים או עבור עובדים בחברה.

 

לסיכום

שמיכת שרוולים אפשר לקנות בכל עת, כי היא תשמש אתכם תמיד. אם בכוונתכם להזמינה מאתר חו"ל, רצוי לעשות זאת כבר בקיץ.

מצעים

 

אולי תאהבו גם את