חיפוש

מלון מעולה במקום שכדאי שתכירו

כולם מכירים את האיים בתאילנד – קוסמוי, קופיפי, פוקט, קופנגן… אבל מה עם קו טאלו? שעמתם על המקום? אם לא – כדאי שתפתחו גוגל ותתחילו לקרוא על המקום שהולך להיות הלהיט של החופשה הבאה שלכם.

אי קסום, כמעט ולא מתויר, שאפשר להגיע אליו רק בשיט ומציע אירוח מהחלומות. וכדי שלא תצטרכו להתלבט יותר מידי, הנה מקום נפלא להתארח בו כשתגיעו לאי. אפשר להגיע לבד, עם בן / בת זוג, עם הילדים או עם מי שתרצו. העיקר שתהנו.

 

אז על מה מדובר?

קו טאלו איילנד ריזורט (Koh Talu Island Resort) הוא אתר נופש בדירוג 3 כוכבים שמציע לכם להתארח בחדרים, בונגלוס וגם וילות ממש על קו המים. במהלך השהות תוכלו להנות מספא עם מגוון עיסויים תאילנדיים וממסעדה שמגישה אוכל מקומי ומערבי. אינטרנט אלחוטי זמין בחינם.

המלון נמצא ממש על חוף קו טאלו החולי. ברצועת החוף הפרטית תוכלו להנות גם ממיטות שיזוף ומשמשיות. האזור מתאים גם לשנורקלינג, צלילה, גלישת רוח ושייט בקיאקים. תוכלו להיעזר במלון כדי לצאת לפעילויות מים. אל חוף באנגסאפאן אפשר להגיע בשייט של 20 דקות בסירת מנוע. מוזיאון האלמוגים ומפרץ הדגים נמצאים בקרבת מקום. בנגקוק נמצאת במרחק 400 ק"מ של שיט ונסיעה.

 

מה בסביבה?

האזור מתאים גם לטיולים רגליים בחיק הטבע. בשובכם תוכלו להזמין לעצמכם עיסוי תאילנדי מקצועי בספא של המלון, כדי להרגיע ולשחרר את השרירים. על החוף תוכלו לשחק כדורעף חופים או לדוג וילדים יכולים ליהנות ממגרש משחקים.

 

מה במלון?

בקו טאלו איילנד ריזורט מחכים לכם חדרים, בונגלוס וגם וילות. כולם מעוצבים בסגנון מסורתי עם רהיטי עץ ופריטי אמנות תאילנדית על הקירות. הם כולם ממוזגים ובחלקם אפשר להנות גם מנוף מעולה לים. לרשותכם מיזוג אוויר, מרפסת, מיטה עם כילת יתושים, פינת ישיבה, טלוויזיה עם ערוצים בינלאומיים, מיני בר, קומקום ואמצעים להכנת קפה ותה. חדר הרחצה כולל מקלחת או אמבטיה ומוצרי טיפוח בחינם. אינטרנט אלחוטי זמין עבורכם ללא עלות בחלקים הציבוריים של המלון.

מסעדת טרסה צופה אל החוף והתפריט שלה כולל אוכל תאילנדי, מאכלים אירופאיים וגם פירות ים טריים על האש. ארוחת הבוקר מוגשת במזנון וכוללת מנות מקומיות לצד נקניקים ומאפים. על קו המים מחכה לכם בר בו תוכלו להזמין משקאות.

הצוות של קו טאלו איילנד ריזורט שמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם מידע והמלצות על האזור. תוכלו להירשם באמצעותם לפעילויות שונות וגם לרכוש כרטיסים לאטרקציות או לארגן הסעות. במקום ניתנים שירותי מכבסה ויש גם חניה בחינם.

 

מהרו להזמין

כמו תמיד ובכל מקום בעולם – המקומות הטובים מתמלאים מהר מאוד. כדאי להזמין לעצמכם מקום זמן רב מראש (למעשה – מוקדם ככל הניתן, אפילו שנה מראש) ולהבטיח לעצמכם ראש שקט לקראת החופשה שלכם בתאילנד. ממילא היום אין בעיה לשנות ולבטל גם עד 48 שעות לפי ההגעה, כך שאין בכך שום סיכון. לאחר מכן תוכלו להתפנות להמשך תכנון הטיול שלכם במדינה, כשאתם רגועים, שמחים וטובי לב.

נסיעה טובה!

 

אולי תאהבו גם את

מטוס
לצאת מהמטריקס

בואו נצא לטיול ברחבי אירופה. אבל לא לאחד המתבקש תמיד, אחד שכולל את הביקור באותה עיר כל פעם מחדש. יש חיים גם מחוץ לערי בירה

קראו עוד »
אישה מבזרת צבע
אירועים ופסטיבלים בקפריסין

האי קפריסין הוא אחד מאתרי הנופש האיכותיים ביותר באזור המזרח התיכון, והקרובים ביותר לישראל. כיוון שכך, הפך האי רווי ההיסטוריה הזה לאחר מאתרי הנופש המקובלים

קראו עוד »