חיפוש

מה חשוב לדעת לפני שנאחסן את האתר שלנו באינטרנט?

הרגע הזה, שבו בית עסק מעלה את אתר האינטרנט עליו עמל במשך שבועות לאויר, הוא רגע מרגש מאין כמוהו. הציפיה להגעת הלקוחות הראשונים, החשש מכך שהדברים לא יסתדרו כמו שצריך, והמתח לפני הטלפון הראשון מן הגולש שביקר באתר ומביע התעניינות – מהווים אתגר לא פשוט גם למנוסים שבמקימי האתרים.

ובכל זאת, ישנן החלטות שחשוב יהיה לקבל בצורה סדורה ומבוקרת, טרם הנגשת האתר לגולשים השונים. אחת מן ההחלטות האלו קשורה בבחירה נכונה של חברת אחסון לאתר. כיצד עושים זאת נכון? אילו השיקולים שאמורים להנחות אתכם.

 

שיקול ראשון: המחיר

המחיר הוא כמובן שיקול מרכזי כאשר מתקשרים מול חברת אחסון אתרים לאורך זמן. בית עסק שעושה את צעדיו הראשוניים רוצה, מן הסתם, להפחית ככל הניתן את ההוצאות התפעוליות השונות של העסק. בשוק קיימות חברות שונות לאחסון אתרים, והן מתמחרות את החבילה החודשית המסופקת ללקוח על סמך לא מעט מאפיינים: איכות האחסון, הבטחת הזמינות שלו, התמיכה הדרושה ללקוח, האם האחסון מגיע גם עם פלטפורמה לניהול האתר ועוד. רגע לפני שאתם מתקשרים מול חברת אחסון, בצעו סקר שוק והבינו מהם טווחי המחירים הרלוונטים לכם.

כאן תוכלו לראות קטלוג חנויות אינטרנטיות מבית EZPOINT.

 

שיקול שני: זמינות

זמינות האחסון היא גורם כל כך קריטי וחשוב בבחירה של ספק מתאים, בעיקר משום שהיא משפיעה כמעט על כל אספקט בניהול האתר: החל מן היכולת של מקדם האתר לשפר את הניראות שלו במנועי החיפוש השונים, דרך התמיכה בלקוחות שונים אשר לא מצליחים לעשות שימוש באתר, וכלה בהבטחת הפעולה המרכזית שלשמה הוקם האתר: מכירות. כאשר אתם מתקשרים מול חברת אחסון, נסו להבין מהי רמת הזמינות שהיא יודעת להבטיח לכם.

 

שיקול שלישי: שירות

אין זה סוד שרוב בעלי האתרים אינם בקיאים בניהול השוטף של תפעול האתר מבחינה טכנולוגית. לשם כך, ולצורך ביצוע פעולות תחזוקה שונות, נדרשים בעלי אתרים מעת לעת לעשות שימוש בערוץ התמיכה של חברת האחסון. כאשר אתם נפנים לבחור חברת אחסון אתרים מתאימה, נסו להבין מהן שעות התמיכה שלה, האם קיים מענה טלפוני או שמא כל ההתקשרות מתבצעת בערוץ המייל או בצ'אט, מהי ההבטחה של החברה לגבי פרק זמן שבו ינתן מענה ללקוח ועוד.

 

שיקול רביעי: אבטחת מידע

לסוג האחסון שבו תעשו שימוש לצורך ניהול האתר ישנה חשיבות מכרעת והשפעה ממשית על תחום אבטחת המידע של האתר. ביחרו, אם כן, בחברת אחסון אתרים שתוכל לספק לכם עדכוני אבטחה באופן שוטף ורציף, תמיכה בפריצה לאתר בעת הצורך, סיוע בהתקנת תעודת SSL לאתר ושהמודעות שלה לנושא אבטחת המידע היא גבוהה ועקבית.

 

שיקול חמישי: SEO

לבסוף, כדאי יהיה לשקול התקשרות עם חברת אחסון אתרים שיש לה היכרות יותר מבסיסית עם עולם ה – SEO – האופטימיזציה של האתר למנועי החיפוש השונים – זאת במידה ותירצו במשך הזמן לקדם את האתר שלכם בצורה אורגנית במנועי החיפוש השונים

קידום נכון

אולי תאהבו גם את