חיפוש

העוקבים שיסדרו אתכם: לכמה עוקבים אתם צריכים להגיע בשביל שהסרטונים שלכם יהיו בפור יו?

עמוד הפור יו של הטיק טוק הוא העמוד בו מקבלים מקסימום חשיפה לסרטונים שלכם לאחר שצברתם אלפי צפיות ועוקבים.

לכמה עוקבים אתם זקוקים על מנת שתוכלו להגיע לשיא ולהיות נוכחים בעמוד הפור יו? על כך המאמר יפרט.

 

כמה עוקבים צריך לעמוד הפור יו?

טיק טוק היא הרשת הפופולרית ביותר בקר צעירים רבים המעלים סרטונים קצרים בתכנים שונים בעיקר עם אתגרים, מוסיקה וריקודים. שאלתם את עצמכם כיצד אנשים אנונימיים לחלוטין מתפרסמים והופכים לוויראליים ברגע אחד? כאשר הסרטון העולה לרשת רלוונטי, מעניין, מקורי, ערוך עם פיצ'רים מיוחדים ובדרך כלל גם הומוריסטי, יצפו עליו משתמשים שיהפכו לעוקבים. ככל שיש יותר עוקבים לטיק טוק ויש אינטראקציה של לייקים או תגובות, הרשת מעריכה את הסרטון ומעלה אותו ברמה לחשיפה גדולה יותר. על מנת לעלות לרמה 1 למשל צריך לצבור בהתחלה 500 עוקבים. לאחר מכן טיק טוק עושה הערכה נוספת וכאשר צופים בסרטון 1,100 עוקבים הוא מייד עולה לרמה 2. לאחר 5,000 צפיות הסרטון יעלה לרמה 3 ולאחר הערכה נוספת ו- 10,000 צפיות ועוקבים הסרטון יעבור ישירות לעמוד הפור יו.

 

כיצד מעריכים את העוקבים?

טיק טוק מודדת את מספר העוקבים על פי האינטראקציה שלהם בסרטון. ככל שיש יותר לייקים, תגובות, שיתופים, זמן ושיעורי צפייה גדולים יותר כך עולה הניקוד שבאמצעותו מעריכים את הסרטון. נניח שפרסמתם סרטון ואתם ברמה 3 לאחר שצברתם 5,000 עוקבים, כעת יינתן לכם ניקוד גבוה על פי מידת הלייקים, התגובות ועוד. ברגע שיהיו לכם 10,000 עוקבים הסרטון ייכנס לעמוד הפור יו וישהה שם זמן מבורך באמצעותו תשיגו יותר ויותר עוקבים. נראה פשוט? אז זהו שלא! רק מעטים מצליחים להגיע לכאלו פרופורציות ורובם בוחרים בשיטה הקלה.

 

מהי השיטה הקלה לצבור עוקבים לעמוד הפור יו?

כדי להגיע לעמוד הפור יו בקלות ובמהירות אפשר ורצוי לקנות עוקבים, צפיות, לייקים ותגובות לעמוד הטיק טוק. ניתן לרכוש חבילה המורכבת מכל אלו או לרכוש כמות של עוקבים ולפרוס אותם על מספר סרטונים. ההשקעה מאוד זולה ויכולה להביא לתוצאות מעולות בין אם אתם מפרסמים סרטון על מנת לשווק את העסק שלכם ובין אם אתם רוצים להפוך למפורסמים וויראליים. חשוב לרכוש חבילה של צפיות ולייקים או של עוקבים ולייקים על מנת שהעוקבים יהיו אמיתיים ולא ירגישו שקניתם אותם. כמו כן, בחירת חברה המוכרת עוקבים צריכה להיעשות ביתר תשומת לב מכיוון שיש לא מעט חאפרים שימכרו לכם עוקבים פיקטיביים ללא חשבונות בטיק טוק או בעלי חשבונות שאינם פעילים. לפיכך, מומלץ לבחור בחברה אמינה, מקצועית ואחראית עם ניסיון והצלחות שתספק לכם את מספר העוקבים והלייקים הדרושים לכם בעלויות המתאימות לכל כיס.

 

תגובות לייקים ועוקבים

אולי תאהבו גם את