חיפוש

בקשה להישפט על דוחות משטרה

בקשה להישפט על דוחות תנועה מהמשטרה, הינה אחת ההחלטות הטובות ביותר שיכול לעשות אדם שקיבל את הדוח. באמצעות הבקשה למשפט יכול אותו אדם להפחית את העונש שקיבל ואף לבטל את הדוח. אז איך תגישו בקשה להישפט על דוח תנועה ולמה כדאי לכם לעשות זאת? ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על בקשה למשפט.

 

מה עושים כאשר מקבלים דוח תנועה?

במידה וקיבלתם דוח תנועה חשוב להגיב בקור רוח וסבלנות לשוטר שנתן לכם את הדוח. התגובה שלכם לדוח עלולה להיכלל בתוך הדוח ולהשפיע על האפשרות שלכם להישפט לרעה. כשאתם מקבלים דוח תנועה, אין לכם למה להתווכח עם השוטר שנתן את הדוח, השאירו זאת לבית המשפט. לאחר קבלת הדוח, מומלץ לתעד את סביבת העבירה וכן להגיש בקשה להישפט על הדוח.

 

איך תבקשו להישפט על דוח משטרה?

על מנת להגיש בקשה להישפט על דוח תנועה כדאי להיעזר בעורך דין מנוסה. עורך דין מנוסה ידע לסייע לכם בדרך הטובה ביותר בהליך הבקשה וכן בבית המשפט. את הבקשה תוכלו להגיש בדואר רשום או באופן מקוון. ניתן להגיש בקשה להישפט על דוח תנועה עד 90 יום מיום קבלת הדוח. הגשת בקשה מאוחר יותר לא תיכלל.

 

למה כדאי לבקש להישפט על הדוח?

כאשר אתם מקבלים דוח תנועה, לא תמיד יצליח השוטר להתחשב בנסיבות העבירה או להבין וכן לא תמיד יהיה הדבר בתחום שיפוטו ויכולתו. שוטר אשר עד לעבירת תנועה יהיה חייב לתת את הדוח מתוקף תפקידו. מי שמתוקף תפקידו יכול לבטל את הדוח או להקל בענישה תוך התחשבות בנסיבות, יהיה שופט המוסמך לכך. על כן, מומלץ לפנות לבית המשפט גם אם דוח תנועה ולהנות מהאפשרות להקלה בעונש.

 

איך תמצאו עורך דין שיתאים לכם להגשת הבקשה ולמשפט?

כאמור, מומלץ להיעזר בעורך דין מנוסה וכזה המתמחה בתחום עבירות התעבורה. תוכלו להיעזר בהמלצות ממכרים וכן בהמלצות ברשת על עורכי דין שיתאימו לכם. חשוב שתמצאו עורך דין שאתם מרגישים שתוכלו לסמוך עליו שייצג אתכם בבית המשפט.

 

מה חשוב לדעת לפני שמגישים בקשה להישפט?

לפני שאתם מגישים בקשה להישפט חשוב שתשימו לב שאתם מגישים את הבקשה בזמן ולא יאוחר מ-90 יום מרגע קבלת הדוח. כמו כן, חשוב שתרכזו את כלל הטיעונים שלכם ואת ההוכחות לטיעונים שלכם. הגעה לבית המשפט מוכנים היא כלי מפתח להצלחה במשפט ולקבלת הקלה בעונש.

 

בקשה להישפט על דוחות משטרה – הדרך הטובה ביותר להתמודדות

לסיכום, כאשר אתם מקבלים דוח תנועה חשוב שלא להתווכח עם השוטר וכן להתייעץ עם עורך דין מוסמך ומנוסה. כמו כן, מומלץ לבקש להישפט על הדוח וזאת על מנת שתוכלו לזכות להתחשבות בנסיבות העבירה ובכך לקבל הקלה בענישה ואף ביטול של הדוח.

דיווח תנועה

אולי תאהבו גם את