חיפוש

מדליה של כסף – 10 אירועי הספורט הרווחיים ביותר בעולם

עול הספורט הוא עולם מגוון ומקור לסכסוכים וחברויות וסיפורי הצלחה מסחררים, אבל חוץ מיריבויות מקומיות בתחומי הספורט הספונסרים כבר שנים מתחרים כדי להרוויח כמה שיותר ועולם הספורט הפך להיות הבמה שלהם. הנה 10 אירועי הספורט הרווחיים ביותר בעולם.

 

הדרבי של קנטקי

מדובר באחד ממרוציי הסוסים הכי נצפים בעולם! שם במחוז קנקטי שוויו של הדרבי הוא כ67 מיליון דולר ואין מהמר מרוצי סוסים בעולם שלא רואה ולוקח חלק בדרבי המופלא.

 

שבוע האולסטאר – ליגת הבייסבול

מדובר באחד מן השבועות הרווחים בעולם הספורט האמריקאי בעל שווי של 75 מיליון דולר, ליגת הבייסבול הפכה את השבוע הזה לאחד מן השבועות הנצפים בטלוויזיה האמריקאית. הגדולים ביותר בהיסטוריה של המשחק לצד נשיאים רבים בוחרים לתת את הכבוד ולקחת חלק בשבוע המופלא הזה.

 

חצי גמר ליגת הקולג'ים בכדורסל

עם שווי מפתיע של 90 מיליון דולר למותג, ליגת הקולג'ים בכדורסל הנה אחד מאירועי הספורט הנצפים ביותר בעולם וזוכה למקום ה8 המפתיע והמכובד ביותר.

 

אולימפיאדת החורף

המשחקים בוונקובר לאחרונה הביאו את המשחקים האולימפיים בחורף לשווי מותג של 93 מיליון דולר! תודו שזה מפתיע גם אתכם…

 

מרוץ 24 השעות של דייטונה

מדובר במרוץ מכוניות מסוג סיבולת שנמשך קרוב ל24 שעות וקורה פעם בשנה בפלורידה החמימה. שווי מותג קרוב ל100 מיליון וסך ההכנסות רק ממכירות כרטיסים הוא כמעט 30 מיליון דולר.

 

וורלד סיריס

מדובר בסדרת הגמר של אליפות הליגה המקצוענית לבייסבול בארה"ב. אלופות האמריקן ליג והנשיונל ליג אחת נגד השנייה והטוב מ5 משחקים כמו שהם אוהבים בארה"ב. שווי מותג הקרוב ל106 מיליון דולר ומאות מיליוני צופים בכל שנה שרוצים לדעת… מי הקבוצה הטובה ביותר בעולם בבייסבול.

 

ליגת האלופות

לפי מגזין פורבס מדובר באירוע הרביעי מבחינת הרווחיות שלו בתחום הספורט. כל שנה, 2 קבוצות מאירופה נפגשות לגמר מותח ומטורף שיקבע מי הקבוצה השולטת ביבשת אירופה. שלל השחקנים הטובים ביותר בעולם הכדורגל לצד הקבוצות האיכותיות ביותר ושווי מותג הקרוב ל110 מיליון דולר, מדובר בתחרות האירופאית המעניינת ביותר והנצפית ביותר.

 

המונדיאל

עם שווי מותג של קרוב ל 120 מיליון דולר, מדובר באירוע הכדורגל המאורגן ביותר בעולם המאגד 32 קבוצות מרחבי העולם ומתחרות על זכייה בתחרות הכדורגל הנחשקת ביותר, אין אוהד כדורגל אחד בעולם שמרשה לעצמו להפסיד את הצפייה בטורניר הזה.

 

אולימפיאדת הקיץ

5 עיגולים לצד 3 צבעי מדליה. הכנסות של קרוב ל4 מיליארד דולר לצד שווי מותג הגבוה ב100 מיליון מהמונדיאל, המשחקים האולימפיים מהווים בתור אירוע הספורט הכמעט רווחי ביותר בשנים האחרונות.

 

הסופר בול

על האירוע הזה לא צריך להרחיב יותר מידי, מדובר באותו משחק אמריקאי קלאסי שטוען שהוא כדורגל, אז הוא שווה קרוב ל420 מיליון דולר ואין אחד בארה"ב שלא רואה את האירוע המטורף הזה.

 

מדליות: ארד כסף וזהב

אולי תאהבו גם את