חיפוש

איך לרכוש תנור אפייה באינטרנט?

תנור אפייה הינו פריט הכרחי בכל מטבח.

ניתן להכין באמצעותו סוגים שונים של מאכלים.

החל מירקות, עוף, פשטידות וכלה בלחמים מיוחדים.

שנת 2020 שינתה את הדרך שבה אנו קונים מוצרי חשמל.

מסקר קצר שערכנו בקרב חנויות חשמל שונות, נמצא בשנת 2020 הייתה עלייה חדה בקניית מוצרי החשמל באמצעות האינטרנט.

כשבדקנו מהו המוצר החשמלי שנמכר ביותר בשנה זו דרך המחשב, גילינו שזהו, איך לא, תנור אפייה.

אם גם אתם מתכננים לקנות תנור אפייה דרך האינטרנט, דעו כי יש כמה פרטים שאתם צריכים לשים לב אליהם רגע לפני שתבצעו את ההזמנה:

  1. תמדדו את המקום שבו התנור עתיד להיות

בדרך כלל, כשאנחנו מגיעים לקנות מוצר חשמלי גדול (כמו תנור אפייה), המוכר בחנות עשוי לשאול: "מהו גודל המוצר שאתם מעוניינים בו?". השאלה הזו נשאלת מסיבה פשוטה, אתם צריכים להיות מחושבים מבחינת הגודל של התנור. אתם צריכים לקנות תנור אפייה שיתאים למטבח שלכם. אתם לא רוצים לקנות תנור גדול מידי ולגלות את זה רק בהובלה.
במקרים רבים, בעת הזמנות שנעשות באינטרנט, יש מי שמסתכל יותר על העיצוב ופחות על הגודל. התוצאה של מקרים כאלו עלולה להיות מלווה בעוגמת נפש עבור הקונה. הסיבה לכך היא שהתנור לא יהיה מתאים למטבח בגלל שהוא יהיה גדול מידי או קטן מידי.

 

  1. תחשבו האם אתם מעוניינים בכיריים גז

זהו פרט נוסף שבמקרים רבים המוכרים בחנויות ישאלו אתכם: "האם אתם רוצים שיהיו בתנור שלכם כיריים חשמליות מובנות?". כשאתם עורכים קנייה באינטרנט, ברוב המקרים, לא מלווה אליה מוכר שמייעץ לכם. לכן, אתם צריכים לשים לב שאתם קונים תנור עם כיריים גז או בלי בהתאם לצורך שלכם.
חשוב מאוד לבדוק את סוג הכיריים מראש ולוודא שזהו סוג שאכן מתאים לכם.

 

  1. תבדקו שהרכישה כוללת הובלה והתקנה

חשוב מאוד לוודא שהרכישה כוללת הובלה והתקנה של תנור האפייה. במידה ואתם רוכשים תנור אפייה ללא אפשרות של הובלה, אתם תצטרכו לגשת אל החנות ולאסוף את התנור ומה בעצם עשיתם בקניה הזו?
הרי המטרה של קנייה באינטרנט היא לחסוך את היציאה מהבית ובטח שלחסוך את הסחיבה.

בכל הקשור לקנייה של תנור אפייה דרך האינטרנט, פעמים רבות, דגמים שונים של תנורי אפייה נראים לנו באופן מסוים מאוד ובסופו של דבר אנחנו מגלים שהם נראים אחרת לגמרי. ככה זה עם כל קנייה שהיא לא ישירה.
כשאנחנו מסתכלים על מוצר כלשהו דרך המסך, לפעמים הצבע נראה שונה מהמציאות, הגודל עשוי להיות שונה ומאפיינים נוספים עלולים להיראות לנו אחרת.
לכן, חשוב מאוד לערוך מחקר מעמיק טרם רוכשים תנור אפייה.
ההמלצה שלנו היא להתקשר אל החנות ממנה אתם מתכננים לקנות את התנור ותבררו אודות הפרטים שלא ברורים לכם.

מכשיר בישול

אולי תאהבו גם את