חיפוש

איך משתמשים בהתקן תדלוק אוניברסלי אוטומטי?

בעבר, המונחים "דלקן" או "הסדר תדלוק" היו מוכרים בעיקר לאנשים שעובדים בחברות גדולות המחזיקות ציי רכבים, אשר אפשרו לעובדיהן לא לשלם במעמד התדלוק עבור הדלק שהם צורכים, אלא היו משלמים תשלום חודשי קבוע עבור תדלוק בתחנת דלק שאיתה הם הגיעו להסדר. עם זאת, כיום חלה מהפכה של ממש בתחום הדלקנים, וכל אחד מאיתנו יכול להשתמש בדלקן משלו! כיצד תוכלו לעשות זאת?

 

מהו התקן תדלוק אוניברסלי?

התקן התדלוק יאפשר לכם לשלם סכום חודשי קבוע בגין התדלוקים שביצעתם באותו חודש, במקום לשלם באשראי או במזומן בכל תדלוק בנפרד. כאמור, בעבר השימוש בדלקן היה רווח ביותר בעיקר בחברות גדולות שהחזיקו מספר רב של רכבים, וכך במקום לשלם לעובדים שלהן החזרים בגין כל תדלוק, הם פשוט כרתו הסכם עם אחת מחברות הדלק בישראל והשתמשו בדלקן.

החל מתחילת שנת 2019 חלה מהפכה בתחום התקני התדלוק, וכעת השימוש בדלקן בקרב נהגים פרטיים הוא רווח הרבה יותר מבעבר! המהפכה מתבטאת בכך שהחל מתאריך זה, התקני התדלוק הם אוניברסליים בלבד – כלומר, הם תקפים בכל אחת מתחנות הדלק בכל רחבי הארץ, כך שהנהג אינו מוגבל לתדלק רק בתחנת הדלק שמולה הוא רכש את הסכם התדלוק.

 

כיצד משתמשים בהתקן תדלוק אוניברסלי אוטומטי?

ייתכן כי יהיו אנשים שעדיין יעדיפו להשתמש בדרך התדלוק המסורתית, ולשלם בכל פעם שהם נכנסים לתחנת הדלק עבור כמות הדלק המדויקת שאותה הם רכשו באותו תדלוק. עם זאת, יותר ויותר אנשים עוברים להשתמש בהתקן תדלוק אוניברסלי אוטומטי – ולא בכדי!

השימוש בהתקן התדלוק הוא פשוט יותר מכפי שנהוג לחשוב. ראשית, עליכם לרכוש הסכם תדלוק מול כל אחת מתחנות הדלק בישראל. לאחר מכן, גורם מוסמך מטעם תחנת הדלק יתקין ברכב שלכם את התקן התדלוק, באזור פיית התדלוק שברכב.

לאחר שההתקן מותקן ברכב, אתם מוכנים להתחיל! כל מה שצריך לעשות הוא להגיע לתחנת הדלק, למצוא את משאבת התדלוק האוניברסלית בתחנה, ולהתחיל לתדלק ללא צורך לשלם בכל תדלוק בנפרד.

חשוב לציין שהתקן התדלוק יעבוד רק במשאבת התדלוק האוניברסלית הייעודית שבתחנה, ולכן לא ניתן לתדלק בכל משאבה זמינה תחנה – אלא רק בזו הייעודית. אם אתם לא מוצאים את המשאבה, תוכלו לפנות לאחד מהמתדלקים שיפנה אתכם אליה.

 

אני מעוניין בהתקן תדלוק אוניברסלי – כיצד מתחילים?

אם החלטתם שאתם מעוניינים לחסוך את אופרציית התשלום בכל פעם שאתם מגיעים לתדלק, זה בדיוק הזמן לרכוש לעצמכם התקן תדלוק אוניברסלי! על מנת לקבל את כל הפרטים המלאים אודות התקן התדלוק האוניברסלי, וכדי לרכוש את ההתקן דרך חברה מקצועית שתדאג להתמקח עבורכם מול תחנת הדלק וכך להשיג את התנאים הטובים ביותר, תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט https://www.imaginarium.co.il, ולהתחיל לחסוך עד אלפי שקלים בשנה בגין תדלוק.

 

דלקן

אולי תאהבו גם את