למשרד שלכם נכנסים מדי יום עובדים, לקוחות וקולגות שמתרשמים מחזות המשרד ומקבלים מושג גם על האופי שלו בכל תחום בו הוא עוסק. ההתרשמות החיצונית משפיעה על הלקוחות ולכן חשוב לבחור בריהוט מסוגנן ואיכותי למשרד. איך תבחרו רהיטים למשרד שלכם – על כך במאמר הבא.
התאמת הריהוט לסוג המשרד
בראש ובראשונה יש לבחור בריהוט המתאים לסוג המשרד שלכם מאחר ויש הבדל בין המשרדים השונים. למשל, בחירת ריהוט למשרד עורכי דין יהיה שונה מבחירת ריהוט למשרד הייטק ולכן יש לתת לכך דגש. שנית, לא כל יצרני הרהיטים מחזיקים בריהוט לו אתם זקוקים ולכן מומלץ לבחור במקום המחזיק בריהוט מגוון לכל סוגי המשרדים שההיצע שלו גדול במקום לחפש ריהוט מותאם במקומות שונים. למשל, תוכלו למצוא מגוון רהיטים למשרד אצל לילך רהיטים.
בחירת ריהוט סטנדרטי או יוקרתי למשרד
ההחלטה אם לבחור בריהוט סטנדרטי או יוקרתי גם היא בהתאם לאופי המשרד שלכם. אם למשל מדובר במשרד בעל מוניטין אליו נכנסים לקוחות רבים מומלץ לבחור בריהוט יוקרתי העשוי מחומרי גלם כמו: פורניר, עור, שיטות צביעה יוקרתיות וגימורים ייחודיים.
במידה והמשרד אינו מקבל לקוחות ניתן לבחור בריהוט פשוט יותר אך מספיק נוח לצורך עבודה. כלומר, כיסאות ושולחנות נוחים, ארונות אחסון פרקטיים לציוד המשרדי, גופי תאורה המפיצים אור בהתאם לכניסת האור הטבעי למשרד וכד'.
ריהוט בריא ויעיל לעובדים
כשמדובר במשרד עם צוות עובדים צריך לשמור על בריאותם ולרכוש ריהוט המותאם מבחינה אורתופדית באופן ארגונומי. אומנם ריהוט כזה יעלה יותר, אך העובדים שלכם ידעו שאכפת לכם מהם וכך גם המוטיבציה, רמת השירות ותפוקת העבודה שלהם תעלה במיוחד אם הם מבלים במשרד שעות ארוכות בישיבה מול מחשב.
לבחור את כמויות הריהוט לפי הצרכים שלכם
הריהוט אותו תכניסו למשרד צריך להיות מספיק מבחינה כמותית לחדרים ולמספר העובדים. זאת אומרת שאם יש לכם 10 עובדים צריך לרכוש לפחות 10 כסאות ושולחנות שלכל אחד מהם תהיה עמדת ישיבה. במידה ויש במשרד חדר ישיבות יש לרכוש ריהוט המותאם לכך. כלומר, שולחן גדול ורחב ומספיק כיסאות על מנת לקיים ישיבות הנהלה או ישיבות צוות.
האם מומלץ לעצב את המשרד עם מעצב פנים?
שאלה זו צריכה להיות בהתאם לתקציב שלכם. אם מדובר בתקציב גדול מומלץ לרכוש רהיטים ולעצב עם מעצב פנים מקצועי. במידה והתקציב נמוך מומלץ לרכוש את הריהוט במקום אמין עם מבחר גדול של ריהוט משרדי ומחירים נוחים. כמובן שיש לקחת בחשבון את ההובלה של הריהוט בתקציב.
במשרדים יוקרתיים לרוב נעזרים במעצב פנים בסגנון המותאם לאופי המשרד. למשל, את משרד ההייטק ניתן לעצב בריהוט צבעוני ופונקציונאלי שמשדר אווירת עבודה צעירה ומודרנית עם אזורי עבודה משותפים לקבלת רעיונות או מחיצות בין אזורי העבודה כדי לקבל פרטיות.